dijous, 16 d’agost de 2007

Una trucada inesperada


Diumenge passat, en la meva desesperació més absoluta pel tema que us comentava del bloc de pisos, vaig buscar a la pàgina web de la Generalitat una adreça electrònica del Departament d'Urbanisme on enviar algunes de les fotografies de l'edifici. I vaig espetegar en una adreça que figurava sota la foto carnet del conseller Nadal. Doncs hi vaig enviar el correu, amb la confiança que algú del seu Departament l'obrís i s'hi interessés. Vaig començar el correu, per cert, dient que ja suposava que aquell correu no el llegiria pas el conseller.


Doncs avui, fa uns minuts, en passaven uns cinc o deu de les nou del vespre, hem rebut una trucada. I era el conseller Nadal, que el primer que m'ha dit és que sóc una descreguda i que ell sí que es llegeix els correus. Evidentment, m'he quedat de pedra. M'ha dit que es miraran això del bloc de pisos i que ja ens n'informaran. Suposo que el primer que ha mirat és qui mana a Ribera d'Urgellet, i com que ha vist que és Convergència, doncs a l'atac. Veurem com s'acabarà la cosa perquè, de fet, l'arquitecte que ha fet malbé el nostre poble és l'actual alcalde d'Organyà, i ho és pel PSC... Però tinc clar que el responsable últim és l'alcalde, no?

8 comentaris:

Albert ha dit...

Nois, com està el pati!!!! Això que el conseller en persona (i un dels més importants en el gabinet Montilla) et truqui és com per posar-te a tremolar! Apa, doncs, aprofiteu que és estiu, tenen poca feina i així potser solucionen el problema. Salut

reflexions en català (marc) ha dit...

Ben trobat, Albert,

Espero que les vacances t'hagin provat. A veure si fas bondat i et recuperes...

També espero que et vagi bé a Prada. M'hauria agradat anar-hi, però tinc exàmens.

La Josefina s'ha deixat una cosa per mi important. No sé si el Nadal fa el mateix amb tothom que li escriu, però em sembla un bon detall, el seu; no?

Ara que 'rajem' tant dels polítics...

Vejam què passa. Vejam si ens contesta.

Salut i fins aviat.

Anònim ha dit...

Josefina, quin gol que t'ha fotut aquest Nadal ? Poc t'ho devies esperar.
Be haviam si teniu sort i paren aquest desastre en que s'està convertin el teu poble. Per si acàs no li comentis aquella foto tant xula que tens al costat d'un personatge que s'asembla a un dels protas. de la Guerra de les Galaxies ;-)
Kantugansu

Joan Arnera ha dit...

Ostres, és impressionant, jo també vull que em truqui el conseller... qualsevol conseller!!!
Molt bona aquesta, francament, molt i molt bona. I després diuen que esl polítics s'allunyen dels ciutadans!
Apa, a gaudir de l'èxit, doncs

reflexions en català (josefina) ha dit...

Amic Kantugansu: és clar que em vaig quedar amb la boca oberta, poc m'ho esperava, però bé, tampoc en farem cap gra de més, eh?

I Joan, jo no ho considero pas un èxit, no sé com dir-ho... Va ser una sorpresa, un gest que l'honora, i tant que sí, però a mi no m'ha reportat res, ni en positiu ni en negatiu. Només m'ho reportaria si un dia el seu personal es presenta a l'ajuntament del Pla a interrogar a l'alcalde i a dir-li que s'estan cometent abusos urbanístics intolerables i que ha de donar la cara públicament per explicar-se. Llavors sí que ho podríem considerar una petita victòria.

mal arriada ha dit...

Josefina, viam si la trucada ha servit per pinxar-te el telèfono i vigilar tots els teus moviments, que ets persona perillosa per l'especulació a la muntanya. Que he vist "La vida de los otros" i quan menys t'ho penses t'omplen el pis de micròfenos

Harvester Of Sorrow ha dit...

Coincideixo amb la mal arriada. Has begut oli, Josefina... ara et controlen... glups, i per extensió, ens controlen a tots nosaltres, perquè, evidentment, la maquinària de la Generalitat ja ha arribat a aquest bloc... ha arribat el moment de canviar de nom. Potser, fins i tot, em faig la plàstica, com els narcotraficants sudamericans. Els tentacles del PSC són molt allargats!

síl ha dit...

ai, no te'n refios pas d'aquets politicots! vés a saber quina en duu de cap!

pd. de totes, maneres, em sembla tot un gest... recoi!!! si ja hu deia jo que ets una crack! ets lo meu ídol!
pd2. a veure si mos arregleu lo de l'arquitecte... la que mos aspere!!
pd3. teniu un bloc im-pressionant!!! felicitats, parella!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...