dijous, 11 d’octubre de 2007

massa aviat


Com que no ens havíem fet il·lusions, no estem decebuts. Els boletaires que ens hem trobat tampoc no han triomfat. Aquí encara falten uns quants dies per poder omplir, si el temps acompanya.

La meva collita: al fons, un moixeronot encapçala el repartiment; a l'esquerra, rovellons, amb quatre potes de perdiu al davant; i a la dreta, carreroles. Demà, botifarra amb rovellons. I la resta, ja ho veurem.

El Quico s'ha lesionat però tot sembla indicar que podrà entrar a la pròxima convocatòria.

Almenys demà els pixapins no ens saquejaran el bosc, he, he.

4 comentaris:

Manel des de l'exili ha dit...

Aqui a Alemanya la setmana pasada vaig collir un cistells de 5 quilos ple de rovellons en dues hores. Els alemanys no el coneixen i no el cullen.
Estic tant tip de rovellons que ara només anirè pels Ceps i rossinyols.
Si tinc temps publicaré les fotos en el meu bloc aquest cap de setmana

reflexions en català ha dit...

Quina enveja! I ara ceps??? Ui, quina ràbia que fas.

Estaré atent al teu bloc.

I la Fira de Frankfurt què?, com es veu des d'aquí?

Salut

Farem tot petar ha dit...

jo vaig riure amb la traductora que confonia el règim de Franco amb el de Frankfurt i au, anar tirant.
Estic contenta per l'èxit del Joan Sales i la Rodoreda, ja molt traduïts a l'alemany ¿no?

Puigmalet ha dit...

Massa aviat depèn de per a què.
Un bon grapat de rovellons i un parell de cistells de llenega del Pirineu,o fredulucs (per fredolics), com són anomenats al Ripollès.
Però sí, diuen els entesos que en 15 dies, millor. Provarem.

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...