diumenge, 25 de novembre de 2007

El Gran Germà (17.15 h)

6 comentaris:

Puigmalet ha dit...

Els núvols ho són tot.

He afegit una postdata al teu-meu apunt sobre la misogínia de Fabra. Llegir l'article que cito serà interessant.

reflexions en català ha dit...

Ostres, no m’hi havia fixat. Al costat del Gran Germà hi ha un senyor que jo diria que és el Dilluns.

Ara vinc, Puigmalet.

ury ha dit...

Ei, mira que no siguin OVNIS. No heu vist mai quelcom estrany, per aquelles contrades? Ho dic de debò!

reflexions en català ha dit...

Doncs sí, he vist coses estranyes. La primera vegada ho expliques, però com que passen de tu, t'ho calles i apa. La meva relació amb els ovnis és molt íntima. De debò.

(Cada quinze dies, més o menys, a la feina rebem la visita d'un extraterrestre que diries que és un home. Sempre demana per mi, no sé per què. Treu la llibreta i comença: "per què han acceptat 'ufologia' i no 'ovniologia'? Si accepten això, jo puc dir 'usamericà', perquè UFO és tan anglès com USA." I així fins que passa una horeta.)

ury ha dit...

Ostres, és un cas boníssim, Marc. I, ja de passada, crec que el teu visitant té tota la raó.

Jo un dia, sortint d'Andorra Televisió i ANANT (que no VENINT) a la festa d'Andorra la Vella, vaig veure amb el Palma, el Roro i no sé si el David Ramos quelcom que va deixar una estela fugaç fins perdre's darrera la muntanya de darrera el McAuto (per entendre'ns, que no recordo el nom).

Vam voler creure que era un meteorit, però al dia següent ningú no va dir ni ase ni bèstia. Es va desintegrar, simplement? Ningú més no el va veure? Algun aparell sofisticat en període de proves? És el meu Expedient X.

reflexions en català ha dit...

Ury, jo d'aquests n'he vist més d'un, però... ai si ho expliques! Et diran de tot, si et fan cas.

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...