diumenge, 27 de gener de 2008

Qüestionari

En diuen mem, però per mi és un qüestionari. Com que em vaig comprometre a fer-lo a can Puigmalet, apa:

1. Quant de temps portes com a blocaire?
Des del maig de l’any passat, no em facis comptar els mesos. Va ser llavors quan vam decidir fer un bloc per desfogar-nos, sobretot per culpa del tripartit.

2. Com vas saber de l’existència dels blocs?
No me’n recordo.

3. Digues cinc blocs que segueixes diàriament.
El del Dessmond, el del Joan Arnera, el de l’Elies, el del Puigmalet, el del Víctor Pàmies, el de l’Oriol Vidal i el del Joliu. Aquests cada dia. I ja sé que són més de cinc, però mira... la blogosfera és llibertat, no?

4. Ets lector anònim d’algun bloc?
No entenc la pregunta. Si ets lector, ets anònim mentre no facis comentaris. Sí que visito blocs sense fer-hi comentaris. Uns quants.

5. Alguns autors que et generin especial simpatia.
Gairebé tots els que tinc a la llista de blocs.

6. Amb quins cinc blocaires aniries de marxa?
De marxa més aviat poca. Estic retirat. Hauríem de muntar un sopar, una orgia... i no gaire tard. Algun dia espero conèixer personalment uns quants blocaires. Però no em facis dir-ne cinc, coi!

7. Amb quins tres blocaires passaries una nit de bogeria sexual?
I per què ara han de ser tres i no cinc? Jo que m’havia fet il·lusions amb una orgia multitudinària... A més: vols dir tres alhora o per separat?

8. T’has enamorat mai d’algun blocaire?
Pregunta mal plantejada un altre cop. ¿Si m’he enamorat d’algú a través de la blogosfera? No. ¿Si m’he enamorat d’algú que és blocaire? Sí, la meva xicota, però va ser abans que fóssim blocaires.

9. Estàs satisfet amb el teu bloc?
Més que satisfet, estic content d’haver descobert aquest món. Em distreu, em permet desfogar-me, deixar anar unes quantes parides, guardar-ho tot al calaix virtual, conèixer gent, opinions, inquietuds, informació...

10. Escull entre tres i cinc blocaires perquè facin aquest meme.
Vols dir? Em sembla que molts dels que triaria ja n’han fet algun. Que el faci que vulgui. Au.

8 comentaris:

Dessmond ha dit...

Vaja, Marc, tot un honor i una gran responsabilitat això saber que tinc un lector com tu a diari.
No és per ser educat, però he de dir-te també sóc un lector a diari del vostre reflexions en català. Que ho sàpigueu. Salut!

Té la mà Maria - Reus ha dit...

passem a saludarte des de Reus

oriolvidal ha dit...

Ja saps que jo no faré el meme, com també que passo per aquí cada dia... i és un plaer.

Visca els blocs i els que els pareixen!

joliu ha dit...

No saps com em fan de feliç les teves visites. Gràcies.

reflexions en català (marc) ha dit...

Dessmond,

I és que a més tu escrius cada dia! Com t'ho fas?! I tractes temes sempre interessants


Té la mà maria,

Després faré una escapada a Reus. Salut.


Oriol,

Ja ho sabia, que no el faries. Joder, que et diguin "cada dia" pressiona una mica, eh? Avui rien de rien. Visca els blocs, i tant!

Joliu,

Que fa dies que no escrius, eh?

Elies ha dit...

uep, gràcies! un mem una mica pujat de to en algunes preguntes, he he he.

Puigmalet ha dit...

Santa Mandra Gloriosa, jajaja...
És la que té l'Ury de fer el mem, a més d'un pudor profundament arrelat per una educació catòlicocapitalista (i sé què em dic...).

Visquen els blocs i l'estupend Marc!

marc ha dit...

Visca jo!

Ury, em sembla que això no pot quedar així.

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...