dilluns, 17 de març de 2008

Digue’m recargolat

Llegit avui en un informe:

En un dia d’ocupació màxima als hotels del Principat d’Andorra, s’estimen uns 37.652 hostes, que ocupen 13.916 habitacions; això que equival a una ocupació de...”

Preguntes:

S’estimen vol dir que estan enamorats?
Vol dir que fan l’amor?
I si no és un dia de màxima ocupació, s’estimen menys? O potser n’hi ha menys que s’estimen?
Quants n’hi ha que no s’estimen, tant els dies de màxima ocupació com els de mínima ocupació?
I si en comptes d’un hotel ets a casa teva?
Els turistes van a Andorra a fornicar?
Hi van perquè s’estimen?
Quanta gent que va als hotels de París s’estima?


I si volien dir una altra cosa?


13 comentaris:

vpamies ha dit...

A més, sembla que a Andorra teniu tirada pels trios, perquè pel nombre d'habitacions i hostes surten a gairebé 3 hostes per habitació. Aiiii....

Puigmalet ha dit...

M'estimo més no respondre un apunt amb tant de fornici...

Puigmalet ha dit...

Ei, els dos alhora! Marc, mira l'hora. Quin equip, nanos!

marc ha dit...

Parlant de trios... què? ens hi posem?

josefina ha dit...

Carinyo, estàs fatal.

marc ha dit...

No hi puc fer res. Si no em provoquessin...

marc ha dit...

Volia dir "si no em provoquessin els que escriuen informes"...

No et pensos pas...

El Víctor i el Puima no em llamen gaire, la veritat.

Jordina ha dit...

Es nota que fem horari intensiu, aquests funcionaris andorrans. Així qualquiera!

reflexions en català ha dit...

Serà possible??!!
Jordina, que potser treballes tu? Que no estàs de vacacions?
Cagondeubusques?!

Jordina ha dit...

Jo tinc vacacions no pagades. Dia que no treballo, dia que no el cobro, així que no protestis!

vpamies ha dit...

Marc no em facis proposicions deshonestes que encara estic en quarentena...

oriolvidal ha dit...

Andorra, el país presidit abans per Marc Fornici i ara per l'Albert Morat. Ho fan en posició PLAna... i PSé, gens malament. Però compte, vigileu de no agafar andorranes!

Quin nivell, Meritxell!!!

Puigmalet ha dit...

"El Víctor i el Puima no em llamen gaire, la veritat." Això ho has escrit només perquè la Josefina és coautora del bloc i vols guardar les aparences, segur. La proposició ha estat clara i evident, com les veritats cartesianes. Per ara no em manifesto que l'asseveració anterior m'ha ofès un poc.

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...