dimarts, 20 de maig de 2008

Avui fa setze anys


A la foto del mig, fa setze anys, amb el Guillermo Amor, a Wembley. L’Amor no va poder jugar la final perquè estava sancionat.

També surto en dues fotos més, fa més anys, és clar.

Quin xaval, eh?

He, he.


(Per cert, parlant de futbol, no em puc estar de comentar l’absència del Bojan al partit Catalunya-Argentina. No jugarà aquest partit per no fer enfadar els espanyols, pobrets. Com que ha renunciat a jugar l’Eurocopa amb Espanyi, ara que no senfadin. D’això se’n diu posar-s’hi bé perquè te la fotin ben endins.)


6 comentaris:

Ròdia Raskòlnikov, el nàufrag de l'Illa dels déus morts. ha dit...

Hòstia nano, quina foto, quina enveja!

Quins records, jo vaig estar a punt de venir a Wembley però al final em vaig quedar sense entrada ni plaça de bus. Havia d'anar-hi en avió des de les illes i em sortia, en aquell temps molt car tenint en compte que jo tenia 16 anys i tot just em quedaven uns calers que havia guanyat a l'estiu. Aquell dia finalment estàvem de colònies amb la meva classe de 3er de BUP a un illot de 3 km2 al costat de Formentera i vam veure el partit a la tv de la casa del vigilant, que tenia subministrament de llum amb generador de petroli. Quina mítica nit, no ho oblidarem mai!

vpamies ha dit...

Ostres, nen, jo aquestes fotos les tinc guardades al bagul dels records, i no pas al suro de l'estudi... No deu ser el de la feina, oi? ;-)

marc ha dit...

Ròdia, jo tenia 19 anys i em vaig gastar tota la pasta que tenia, però va valer la pena. Ara no ho tronaria a fer ni boig.

Víctor, és el suro de davant de l'ordinador, a casa. Com que no tinc escàner...

És una manera de recordar constantment que gran que em faig.

Puigmalet ha dit...

Als culés més us val recordar els amors de fa setze anys que les misèries d'ara.

En el fons, "panem et circenses". jeje

David ha dit...

Allò sí que eren bons temps!! Quins records m'han vingut al cap al veure el post... i això que ni tant sols vaig mirar el partit :D

oriolvidal ha dit...

Amor es perdia totes les finals, el pobre. Com la Sampdòria, que en va perdre dos contra el Barça.

Vas fer bé d'anar a Wembley. Qui va fer la bogeria va ser tot aquell que, dos anys més tard, es va carregar la guardiola per anar a Atenes.

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...