diumenge, 15 de juny de 2008

Elis, elis

..

9 comentaris:

marc ha dit...

N'hi ha un parell que han de pujar la setmana que ve i que van riure's de mi quan, fa un parell de setmanes, els vaig dir que aniríem a plegar rovellons.

Demà m'afaitaràs, em van dir. I jo els vaig reptar: si en trobem, us haureu d'afaitar la closca.

Vau acceptar el repte?

Salvador ha dit...

Abusons, això no s'hi val, quina enveja ;-)

vpamies ha dit...

Home, així no s'hi val. Amb l'aigua que ha caigut deus caminar per una catifa de rovellons.

Per aquí (Vallès Oriental), fins i tot els qui no en sabem gaire de micologia trobem bolets per sota i sobre les pedres.

El boques del demà m'afaitaràs va ser el Puigmalet, que sempre em foteu en cada merder... I si m'has d'afaitar a mi necessitaria quedar-me una setmana i mitja, que sóc de closca poblada, jo. :-)

jordina ha dit...

¿d'on heu tret aquests rovellons retocats de putochop?

caram quin bé de déu.

haurem d'instal·lar la capital del país aquí dalt, fotre'n president en Carretero, que ja hi viu, i viure dels fruits de la terra. Sense demanar comptes a ningú, collons.

Puigmalet ha dit...

Acabo de proferir un sorollós renec que deu haver arribat al massís central.

Sort que mirant les propietats de l'arxiu he trobat que data del setembre del 2005...

carnús de cal gabatxó ha dit...

és cert que els heu trobat a la pineda de cadtelldefels? al costat de la ballena alegre?

ury ha dit...

Renoi, quina selecció! Fan una fila extraordinària, noi! Quin depredador!

Onset ha dit...

Fan bona pinta.

marc ha dit...

La veritat és que, tot i ser de la pineda ('la', perquè només n'hi ha una) de Castelldefels, i tot i ser del mes de juny, els rovellons EREN força bons.

Ja ho sabeu, el cap de setmana, a la platja a plegar rovellonets. Aquí dalt encara no se'n fan. Res.

No diguis renecs, boques (Parèmies dixit i jo corroboritx), perquè et faré menjar una amanita rovellonsis i t'afaitaré la closca quan levitis.

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...