dijous, 7 d’agost de 2008

Pendent dels 'plumilles'

.
De moment no parlo del tema La Vanguardia però us dic que, responent una pregunta que el José María García no em va fer a mi sinó a no-sé-qui: ¿Cómo tienes los huevos? Doncs els començo a tenir bastant infladets.

Si demà continua el silenci, haurem de rajar una mica, i la carta al defensor del lector també caurà.

Mentrestant, seguint el fil dels periodistes i dels comunicadors (?), i assumint que els correctors tenim una predilecció especial pels juntaletras (i a l'inrevés, és clar), aquesta tarda he engegat la ràdio mentre triava tavelles (mongetes).

A l'On vols anar a parar fan un concurs. Hi ha trucat una dona que ha dit: "Sóc de Vilanova." Tot seguit, un dels comunicadors del programa (periodista?, presentador?), en comptes de preguntar-li de quina Vilanova es tractava, s'ha limitat a precisar: "De Vilanova."

Molt bé, xato, de Vilanova. Com que només n'hi ha una...

Exemple de centralisme, de provincianisme, de ser un ignorant.


El segon tema que m'ha fet pensar una miqueta ha passat quan els de l'equip del programa han començat a parlar d'aquella llegenda urbana tan original:

—Ostres, no saps tu el munt de llibres que he deixat i no m'han tornat..
—Doncs mira que jo... Tots els CD que m'han volat...

A veure... Si a tothom li han fotut tres prestatges de llibres i CD, ¿hi ha quatre gats que ho tenen tot? ¿O potser bona part del que t'han robat ho has compensat?
.

3 comentaris:

Ferran ha dit...

Això dels llibres... hi ha frases que són útils per dir alguna cosa quan no saps què dir. Aquest n'és una: "no saps la de llibres que deixo i bla bla bla".

Més valdria no dir res, oi?

Salut.

vpamies ha dit...

Doncs jo em vaig deixar un opuscle fotocopiat al Pla i encara no me l'han tornat. :-)

Efrem ha dit...

Casum l'ou

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...