diumenge, 12 d’octubre de 2008

Et trobes bé, Sostres?

.
El Sostres ha fet un parell d'articles prou divertits sobre el que li agrada i el que no li agrada. Divertits no vol dir que combregui amb els seus gustos. Hi ha gent que em fa més ràbia que ell i m'agrada llegir-los igualment.

Hi ha un detall, però, que no em quadra. Ja ho va insinuar fa uns quants dies, amb una excusa prou recurrent: quan el coneixes...

El Sostres va dir divendres que li agrada "dinar amb el Joan Puigcercós". Collons, quin canvi! No fa gaire vaig pescar una frase del Sostres que deu ser a la columna de l'esquerra d'aquest bloc, uns 200 metres cap avall. Deia així:

"Joan Puigcercós és la bossa de quicos de la política catalana."

És bona, eh? És que el Sostres en sap, el puta. El que ja no veig tan clar són aquestes metamorfosis.

Que et trobes bé?
.

4 comentaris:

Ferran ha dit...

El tal Sostres el llegia, de vegades, abans de venir a Berlin. Em posava més aviat nerviós, però de tant en tant feia l'exercici de llegir-me'l.

Em posava més aviat nerviós perquè m'hi posa la gent que utilitza l'insult, la desqualificació d'una manera gratuïta i habitual. És obvi que si no utilitza mots gruixuts, no és res. Palla. Fum. Res.

El canvi de jaqueta també és propi de paios com aquest. Un nom per oblidar, vaja.

Salvador ha dit...

I avui justifica al nazi austriac Haider. Suposo que ho hem de posar a compte del seu frikisme.

josefina ha dit...

I la meva pregunta és: per què no t'ha de poder agradar dinar amb una bossa de quicos?

Vull dir, que tu pots opinar que una persona és una bossa de quicos però que de tant en tant et vingui de gust dinar-hi per mirar de copsar quin és el seu estat d'ànim del moment. Jo no hi veig incompatibilitats.

Per cert! Això de somiar amb el Ciudadano no m'ho has explicat!! Me n'he d'assabentar pel bloc dels teus somnis???

ury ha dit...

No és cap frikisme que li agradi el Haider. És que són persones més aviat del tot compatibles.

Ja pot vigilar el Puigcercós: avui és una bossa de quicos i després el maltractarà com a una pipa rància.

I pensar que jo al Sostres li deia "megacrac", quan nàvem a la Facultat (anava un any per sota, crec).

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...