divendres, 21 de novembre de 2008

Ai, que em descollono

.


El Manel m'acaba d'enviar aquesta invitació. Entre altres coses, el Manel diu: "Us heu fitxat que no omplen el Palau de la Música, sinó que ho fan al Petit Palau? Jo he fet una conferència en aquest recinte i com a molt hi caben 100 persones."

A mi el primer que m'ha passat pel cap és: Sí, nois, esteu construint un
estat propi. Si fem cas de la primera accepció de la paraula estat, és clar:

estat

1 1 m. [AD] [PS] [FIF] Manera d’ésser, de trobar-se, en un moment donat, algú o alguna cosa.

No hi ha res tan grotesc com viure en una bombolla i pensar que tots som imbècils. Sí, nois, dos anys de govern d'entesa i esteu construint un estat propi. Catxondos, que sou uns catxondos!

.

12 comentaris:

jordina ha dit...

Lo més divertit és això de l'"aforament limitat".... segur que diran que hi va haver òsties per entrar.
Quina vergonya de personal. Jo els esperaria a fora amb focs artificials, viam si els explota algun petardo al cul i d'uns quants dies no es poden asseure a la poltrona.

David Gálvez Casellas ha dit...

Resposta a la teva pregunta mòbil sobre per què el Quico es pixa a les rodes dels cotxes: s'hi pixa per què hi sent la traça de ferum del pixum (fum, fum, fum) d'un altre o altres gossos. Vol imposar la seva ferum pròpia com a marca. Té tot el dret a creure que els seus pixats són els més millors i més aromàticament collonuts. Va amb la genètica, diuen. Tot allò de marcar territori que diu que fan els mascles (alfes, betes, zetes) per mirar d'impressionar les femelles de la zona per la via de les narius, etc. Vist que un es pixa al pixum dels altres en una espiral sense fi, la pregunta filosòfica que ens interessa és: qui va ser el primer gos que va tenir l'acudit de pixar sobre una roda en lloc de fer-ho (com s'havia fet sempre) en una cantonada, contra un arbre, contra un pal del telègraf? Qui va ser aquest proto-gos-pixaner que va decidir innovar? Sens dubte un gos artista o poeta amb moltes ambicions: els seus pixats, evacuats en un petit poble de Mississippí van acabar a Vermont! A partir d'aquí (lentament, amb reticències per part dels gossos més clàssics) l'intercanvi d'olor de pixum caní a través de les rodes dels cotxes es va imposar com una prefiguració d'això que ara anomenem Internet.

jordina ha dit...

Carai! aquesta teoria sobre l'origen d'internet demostra que al darrere (o al davant) d'un gran home sempre hi ha un gos.
Potser els gossos tenien el seu déu gos que en donar-los el paradís els va prohibir pixar a les rodes. I com que la temptació va ser gran, des de llavors estan condemnats a pixar a totes les rodes que es troben... creant així la globalització. Que ja és una mica això: pixar sobre pixats aviam qui arriba més lluny.

reflexions en català ha dit...

A mi no m'acaba de quadrar una cosa: si et pixes en una porta d'una casa, saps que aquella porta es quedarà allà almenys uns quants anys. En canvi, si et pixes en un cotxe, aquell cotxe potser a la tarda ja no hi serà.

Jo, si fos gos, asseguraria la pixada. Vigilaria que la meva pixada fos una mica perenne.

jordina ha dit...

No home, la qüestió és no trobar mai el responsable. Pixar sense donar la cara.
Que no t'enxampin!

reflexions en català ha dit...

No, no, els gossos han de marcar territori i una roda de cotxe no és territori. El que passa és que són ruquets. No veuràs mai un gat arrossegant un trineu, no…

El Quico és la generalitat que confirma la regla. És bastant ximplet, però es fa estimar molt, el malparit.

Puigmalet ha dit...

Respecte a la frase mòbil
"És qüestió de trobar una malatia que t'agradi." Les malaties sovint ens agraden als tios, però a la llarga no són recomanables.

Ah, i stic compltament d'acrd ab el Gávez.

L'Espelt ha dit...

Quina tropa, Marc, quina tropa!
Jo també em descollono... hahaha... és millor agafar-s'ho així... aforament limitat... hahaha...
Salut!!!

Manel des de l'exili ha dit...

Rectificació d'en Manel
------------------------
He comès un error Marc, quan et vaig enviar el email dient que l'aforament era de 100 persones, era perquè en el 2003 quan vaig fer una presentació-workshop per la feina i me'n recordava de que a part del teatre principal, només tenien una altre sala per fer conferències que era molt petita, a on vaig fer-la jo. En el meu cas varen venir 70 persones i la sala no em va donar la sensació que estigues buida i per això et vaig dir que en prou feina caven 100 persones d'aforament.
Quan he vist en la invitació que he rebut que era al palau petit, he deduït que era aquesta sala en que jo havia fet la meva presentació.
Però quan he vist el teu post, he anat a Internet per assegurar-m'he i he vist per sorpresa que en el 2004 es va inaugurar una nova sala amb 520 d'aforament amb el nom de Palau Petit.
Ho sento , no ho sabia que s'havia inaugurat aquesta nova sala. He comés un error. Et demano perdó a tu i tots els lectors.

Però malgrat que el Palau petit té 5 vegades més aforament, pensar que el President, Joan Puigcercós, que el secretari, en Joan Riado i el vicepresident del govern en Carod-Rovira, es veuen en problemes que vinguin 500 persones, és que realment tot està molt i que molt malament!.
En teoria si en Puigcercós va aconseguir 2.000 persones en el míting de la campanya final i en Carod altres 2.000 també , com és que ara tenen problemes per aconseguir els dos junts (en teoria serien 4.000) d'emplenar un aforament de 520 places?

En tot cas , que quedi dit que m'he equivocat amb el tema de l'aforament encara que fins i tot amb això, jo més que descollonar-me, ploro de ràbia i pena de com estan destruint el meu partit.
Perdoneu l'errada.
Manel

jordina ha dit...

No passa res, Manel. De fet 500 persones segueix sent ben poca requesta...

Aix, els polítics en sabéssin, de rectificar les coses. Se t'agraeix.

Anònim ha dit...

MAI VES CREGUT,QUE TINGUESIM TANS EXPERTS EN "PIXUMS". NO ES ELEGANT,NI FER "COÑA" NI FER EVIDENCIA,DE LA CAIGUDA,BUSCADA EVIDENTEMENT,D' UN PARTIT DE CASA. JUGANT AMB BC.....

Efrem ha dit...

Ells s'ho creuen... (espero!)

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...