diumenge, 14 de desembre de 2008

Barça

.

El Barça va molt bé però per mi té alguns problemes importants. El més greu, que juga amb deu, ja que l’Henry està bastant acabat i no sé per què juga. Sort en tenim del Messi perquè si no, qui desbordaria? Ahir es va veure molt clar davant un Madrit que va anar al Camp Nou com si fos el Getafe. No, què coi!, que el Getafe va jugar més avançat! Davant un equip fluixet i tancat al darrere, només hi ha l’opció de la banda dreta, amb el Messi i el Dani Alves. L’altra opció és el lamentable futbol sala amb què el Barça m’ha desesperat els últims anys. Futbol sala jugant pel mig, amb un Eto’o que no està fet per a això i que em treu de polleguera quan vol fer el que no sap. L’Eto’o me l’hauria tret, però no hi havia recanvi. A veure si a final de temporada ens el podem vendre i evitem de veure com s’arrossega pel camp. Un altre que haurem de veure com s’arrossega és el Xavi. Fins al 2014!!! Ara tothom ha oblidat els dos últims anys de passeig d’un jugador que ha fet una bona Eurocopa i que al Barça només funciona si hi ha l’Iniesta. Coses bones: la porteria, amb un Valdés que cada dia millora; la defensa, prou bé, amb un Puyol que m’està sorprenent i que demostra que la competitivitat li va molt bé. Al mig del camp, el que deia: el Xavi no pot ser titular perquè sí, el Touré és una garantia i falta l’Iniesta, que si tingués més sang seria el número dos del món. Ens falta un home a la banda esquerra i un davanter centre, encara que l’Eto’o marqui molts gols. En falla molts més que en un altre equip no se li perdonarien. I visca el Barça! I el Laporta, és clar.
.

8 comentaris:

vpamies ha dit...

Caram, Marc. T'acabaran fitxant en algun mitjà esportiu. Estàs fet un cronista incisiu i canyero.

Però discrepo de la teva anàlisi del partit i de les fitxes. L'Henry fa més que coses que no fer gols, que també en fa. El segon gol, de Messi, és a passada d'ell i les primeres faltes del partit (mereixedores de targetes) se les va endur ell.

Havia d'haver arribat abans, però és un plaer tenir un jugadoràs com ell.

Trobo injust desqualificar així en Xavi per un mal partit.

Isidre ha dit...

Menys mal que l'Etto és el "pichichi" de la lliga espanyola i que l'Henry fa passes de gol. I que el Xavi la toca fins desesperà a la mitja contraria.
Ja ho diuen que el Barça te 100.000 entrenadors diferents. ;-)
Per cert ahir el Valdès va parar, però es un bon paquet.

reflexions en català ha dit...

No en teniu ni idea, hehe.

Josep ha dit...

Ai, els fubolerus obsessius...

josefina ha dit...

Jo, hi ha coses amb les que estic d'acord i d'altres que no:

1-El Madrid de l'altre dia: unes toies. Molt pitjor que el Getafe, efectivament. Si tot el que s'ha d'esperar del gran Reeeeeeal Madrid és que vingui aquí a tancar-se amb pany i forrellat al seu camp, és que estan molt malament.

2- L'Henry: per norma em desespere, el trobo tan lent! Però penso que últimament s'ha entonat una mica, i estic en la línia del que diu el Víctor, que potser és cert que no fa tants gols com seria d'esperar però fa altres coses que estan ajudant a l'equip.

3- L'Eto'o: el Marc em reconeixerà que jo a l'estiu ja vaig dir que seria el gran fitxatge d'aquest any.

4-El Xavi: aquí estic d'acord amb el Marc. Hi ha alguna cosa d'aquest xicot que no em convenç gens ni mica i sense l'Inieste a la vora normalment el seu joc deixa bastant que desitjar. No és només un mal partit, Víctor. Ja ve de temps enrere. I que no em vinguin amb la cançoneta que ai, és que l'afició del Barça no l'ha valorat mai prou. Potser ell no ha fet prou perquè se'l valori, no hi ha pensat mai? Millor jugador de l'Eurocopa amb Espanya. Potser que lluiti de veritat per ser millor jugador de la Champions amb el Barça. Llavors sí que em treuré el barret davant seu.

5- El Guardiola: em pregunto per què serà que les coses que odiava d'ell quan era jugador ara les les agraeixo com a entrenador?

6- El Laporta: mmmm, no és sant de la meva devoció. Hi ha alguna cosa en ell que m'inspira falsedat...

I plego que me n'he d'anar a treballar.

Andreu ha dit...

Bé, ho poseu tant a mida que m'hi apunto. Agafo l'esquema "Josefina" de 6punts en mig full.

1-El Madrid de l'altre dia: un equip "acollonit", amb esperit i lluita, i patadetes sempre. Li costarà molt superar-se. 26 gols li han marcat, tot i tenir un Sant a la porteria.

2- L'Henry: per norma i per gust, sempre m'ha agradat i m'agrada. Es el jugador més elegant d'Europa, encara. I quan corre, amb els seus 1,87 i el seu estil, es una joia. Molt intel.ligent, a part de no jugar al seu joc, obre espais, forats i es desmarca perfectament i sempre va a esperar boles al 2on. pal, i, enguany, baixa a recuperar i defensar corrent com mai ho havia fet. Tè una tècnica que només la mà esquerra que toca terra del Messi el supera.

3- L'Eto'o: sempre estorba pel mig i fixa la defensa. Instintiu, si, pero fixa la defensa i no té idea de desmaracar-se. Jo l'hagues venut, i encra espero que ho facin l'estiu vinent.
Sense ell jugarien, canviant posicions, en Messi, l'Henry i el bielorus, Lebh, que es un grandissim jugador.

4-El Xavi: 10 anys, 6 ó 7 entrenadors o seleccionadors i sempre ha jugat. Per alguna cosa és. Es cert que ara li vindrà la davallada fisica forta, després de l'Eurocopa. Però és un jugador intel.ligent, no perd mai una bola, i tècnicament i tàcticament molt bó.

5- El Guardiola: chapeau. M'ha sorprés, molt i molt, en positiu. No sé si el seu segon es boníssim, si té la flor del seu mestre, el nostre Deú Johan, o si, com diuen, realment es molt intel.ligent, i ha absorbit molts coneixements dels entrenadors, jugadors i llocs on ha estat. Hi toca moltissim, i es un orgull, com amb en Reijkard, pero amb un català meravellós ara, lluir-lo com a entrenador, quan parla, amb educació, cultura, fair play i savoir faire.

6- El Laporta: m'apunto, faig bis.mmmm, no és, ARA, sant de la meva devoció. Hi ha alguna cosa en ell que m'inspira falsedat, i, sobretot, personalisme quan es va comprometre a anar en equip i a governar en equip....Evidentment no m'amago: sóc Sandrista 1000 per cent. Es un dirigent autèntic, honest, i que sempre ha treballat en equip.


Salutacions cordials,
Andreu

marc ha dit...

Continuo pensant que no en teniu ni idea, que és el mateix que penseu vosaltres de mi.

oriolvidal ha dit...

El Madrid només podia guanyar com va provar de fer-ho. A més, era l'única via per evitar la golejada. La realitat és la que és i els blancs la van saber entendre.

A Xavi no se'l pot criticar. Potser no se'l va veure, però va hipotecar els blancs amb dos tios pendents d'ell tota l'estona. Xavi sempre desequilibra, fins i tot quan no la toca.

Henry ja fa prou adaptant-se a un esquema que no fa per ell. Sempre donarà la sensació que no rendeix prou, però mentre els altres estiguin al nivell que estan...

Guardiola em té enamorat. Si és capaç de mantenir en els jugadors aquesta fam, el cicle blaugrana pot ser històric.

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...