dimarts, 30 de desembre de 2008

Homenatge a Joan Brossa (Calendari 2009)

Avui fa 10 anys que va morir Joan Brossa. Una colla de blocaires, em sembla gairebé 200!, li volem retre un homenatge amb articles simultanis als nostres blocs. Avui, de bon dematí. Tot plegat es recollirà a l’Abloccedari, que ja és un superbloc abans de penjar-hi les nostres aportacions blocaires perquè fa dies que hi ha homenatges de tota mena al poeta i dramaturg barceloní arribades d’arreu. Aneu-hi, que val i valdrà molt la pena.

(I també homenatjo els meus companys Joan Sala, Víctor Pàmies, Joan Puigmalet i David Gálvez, organitzadors d'aquesta superfesta.)

El nostre (nostre, del Marc Cortès i del Xavi Miserachs, autor de la part gràfica) humil i menut homenatge és una putinejada. Agafes un poema i el putineges. És com si agafes el poema de Brossa "PAÓ"(*) i dius com a prefaci que amb motiu de commemorar el desè aniversari de permanència dins l’empresa Cementiràlia, personal de la seva quadrilla li dedica aquest calendari en agraïment i com a record de tal diada.

_________

(*) “PAÓ”
Amb motiu de celebrar el cinquanta
aniversari de gerència dins l'empresa
Bonet i Mata, tot el personal de la
seva plantilla li dedica aquest pergamí
en agraïment i com a record de

tal diada.
_________


Doncs apa, el nostre homenatge:



Cliqueu a la imatge si voleu llegir res


13 comentaris:

Puigmalet ha dit...

Preciós, amic! El volem veure gran i gran, grandiós com és.

menta fresca ha dit...

Quina feinada, t'ha quedat molt bé, ho podem copiar i guardar?
És que no tinc calendari jo a casa ;-)

marc ha dit...

A mi em va costar mitja horeta. No sé quant temps hi va dedicar el Xavi en la part gràfica.

Marià ha dit...

un poema sensacional, si tot ho potineges igual....

Marià ha dit...

un poema sensacional, si tot ho potineges igual....

marc ha dit...

Gràcies, al final m'ho creuré i tot.

Jo encara no he tingut temps de veure les vostres aportacions. Ara toca publicar els vostres homenatges.

Amb calma, ho farem!

vpamies ha dit...

Has putinejat un humanatxa fastanbulós. I encara diria més: has potinejat un homenatge fabulós.

M'emporto el calendari, però també vull l'agenda, eh?

No en tenia dubtes, però hem funcionat com un equip de primera divisió!

elbokabulari ha dit...

No cal que ho torni a dir, que encara t'ho creuràs, però estic d'acord amb els comentaristes. Putinejes de puti mare!

josefina ha dit...

Jo felicito de tot cor els cinc emprenedors d'aquesta iniciativa i dono fe que hi ha moooooooolta feina al darrere. Gairebé m'he oblidat que tinc un home a casa, aquests dies...

abloccedari ha dit...

Brossany nou, que el Josepet sortirà de l'ou! :) Una abraçada

David Gálvez Casellas ha dit...

Ja et vaig deixar dit en algun altre lloc (l'Abloc/gcedari?) que el vostre calendari-poema és excel·lent. T'ho repeteixo aquí, davanr del teu públic. Que no sigui dit que escatimo elogis als meus companys de ruta, eh?

Ja saps que l'amor (que mai no hem fet públic, que després tot se sap) és mutu.

Efrem ha dit...

Que bonic és que és formar part d'un país amb tanta creació i creativitat. :)

cristina ha dit...

Hola!!!

Moltes, moltissimes felicitats a tot l'equip. SOU UN EQUIP!!! Ni la millors selecció de personal haguès creat un equip com el que heu format vosaltres!!!
-capacitat intelectual
-capacitat de gestionar el temps
-capacitat d'optimitzar recursos
-saber delegar
-confiar i confiar-se
-passió
-generositat
-qualitat
-serietat
-sentit de l'humor
son només alguns dels ingredients que formant part d'aquest equip!!!

Josefina, si et serveix jo ja fa un temps que em vaig fer la idea de que comparteixo marit, clar!! que fa un temps només el compartia amb dos i ara això s'amplia :.)
El dia que hagi de crear un blog (amb g) o enviar-li un e-mail per comunicar-me amb el Parèmies em començaré a preocupar :.)

De nou felicitats!!!

Cristina

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...