divendres, 2 de gener de 2009

Base de badades



Des d'avui coedito un altre bloc, la Base de badades, que va engegar el gran Joan Sala i que de moment gestionem tres persones. En el meu estat de prepapà sembla una mica temerari engrescar-me en una altra aventura, però quan el mític Badoc m'ho va proposar, em fa fer il·lusió col·laborar amb ell en aquest bloc tan divertit. No t'ensabonaré més, Joan, que ja saps que hi ha molta gelosia escampada. Només us diré que amb el Joan també convivim al Diccitionari i que és un plaer treballar amb gent com ell, l'impulsor d'aquest exitàs que ha estat l'homenatge de la blocosfera a Joan Brossa a través de l'Abloccedari.

La Base de badades és un diccionari ludicofestiu i alternatiu de la llengua catalana, un divertimento que a mi m'enganxa molt. Us convido a visitar-lo i a participar-hi activament.





Una de les meves últimes aportacions a la Base:


tristicle

1. Colló trist (potser perquè perd molts inquilins o potser perquè no se'ls treu de sobre, vés a saber). 2. Home que n'està fins als ous d'estar trist, o que té un colló trist, vés a saber.

6 comentaris:

josefina ha dit...

Realment, ja tinc ganes que neixi el nen perquè potser així "recuperaré" l'home que vaig perdent a través de la blogosfera!

Després dius que hauràs de posar fotos per casa perquè me'n recordi jo de tu. És el que hauria d'estar fent jo ara per recordar-te que existeixo (sí, darrere d'aquest "bombo" hi sóc jo, snif).

Ja vull veure com t'ho aniràs fent tot quan neixi el Josepet, ja...

reflexions en català ha dit...

ui ui ui

Olga ha dit...

Comencem bé l'any! :)

abloccedari ha dit...

no passa res, Josefina, que si vol li donarem baixa per paternitat, almenys des de la Base... no sé que dirà el Demi.

una ambrassada (així es deu dir quan abraces una embarassada, oi?)

joan

vpamies ha dit...

Això li passa per promiscu, que no sap dir no a res.

Marc vols editar un blog sobre ocellets i cireretes d'arboç que fem des del baix Raval? Segur que diu que sí... hehehe.

És el que passa quan un val!!! Que tothom se'l rifa!

Felicitats, Marc!! I felicitats, Badoc, perquè fitxes un atxa!!

Dessmond ha dit...

Tu ves-te cercan-te feina, que no saps pas el que et ve al damunt. T'ho dic jo, que estic a punt d'engaltar el biberó de dos quarts de dues!
Apa, que el reis d'orient us portin tot el que heu demanat. Incloent la independència. Sort!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...