dimarts, 10 de febrer de 2009

Coses de l'Osquet per tocar el voraviu

L’Òscar ja ho té, això. Ahir, dilluns després de tres setmanes sense treballar, em va enviar un correu sense assumpte ni res, ni una paraula; això sí, amb aquestes impagables fotos de fa... disset anys!!!

Sé que ho va fer per fer-me mal i de fet li vaig contestar que no sabia si m’havia deprimit en veure que grans que som ara, o en comprovar quina mena de cadells érem els anys 1991-1992. Oi que sí, dimoniot?

Doncs ara les penjo.


Foto 1: (Corregeix-me, Osquet, o altres individus que sortiu a la foto i que sé que pul·luleu sigil·losament per aquí de tant en tant.) Estiu del 1991. Pretemporada del Barça a Odoorn (Holanda) i vacances de la nostra colla a Holanda. Ens escapem a veure els nostres ídols. L’Stóitxkov ens engega a la merda i ens fem fotos amb el Koeman, que ens pregunta si ens quedarem a la tarda, que fan un partit amistós. Una part de la colla, la més famolenca, diu que no perquè tenim un sopar pagat pel senyor Lancina. S’imposen els de la fam, que són els més grossos i poderosos. Agafo una enrabiada que encara em dura. No us ho perdonaré mai.




Foto 2: Els quatre magnífics vam prometre que aniríem a Montserrat amb bici si el Barça guanyava la Copa d’Europa que ens va assegurar el Koeman l’estiu anterior. Vaig tenir la gran sort que la meva bici es va espatllar, perquè no sé pas si hi hauria arribat (des d'Igualada). La Josefina, en veure la foto, concretament el personatge de les banderes i les ulleres, va dir-me ahir: "Sembla el de La Trinca, el Josep Maria Mainat." Hahaha. Gavatxó, ja ho saps. Acollonant, també, la meva pinta (el segon per l’esquerra). L’Òscar és el de la dreta, amb la seva mítica perruca.


Foto 3: El Papitu Guardiola a punt d'arribar a Montserrat. Quin xaval, eh?


7 comentaris:

síl ha dit...

ei, josefina! aquest dia hi èrem nosaltres a montserrat, també, no? :) quin dia!!!!!

josefina ha dit...

Sí Sílvia, sí!! Quines coses que té la vida eh? També hi havia la Montalbà i devíem estar ben a prop les unes de les altres perquè al cap dels anys, en veure les fotos seves i les nostres, estaven tirades gairebé des del mateix lloc!

Sobre les fotos i l'escrit del Marc, encara em tronxo ara. Quines pintes eh nen? I Xavi, ja em perdonaràs, però el primer cop d'ull en veure't a la foto dels quatre magnífics va ser veure el de les ulleres de la Trinca en els seus anys gloriosos!!

òscar ha dit...

Primer de tot aclarir que això de què pul·lulem per aquí no és del tot correcte. Més aviat et venim a controlar que no facis res d'il·legal. je, je.
Les fotos són boníssimes, però n'hi ha alguna altra millor que no m'he atrevit a enviar perque estava segur que les penjaries al blog.
Evidentment, estem molt millor ara que abans, igual que el "Papitu", que fot una cara de passarell que no pot amb ella (d'aquest any va sortir el "ziga-zaga", no?).
Pel que fa al sopar, has de tenir en compte que portàvem quinze dies menjant "shawarames" (està ben escrit?), o sigui que entaular-nos i menjar com déu mana era molt llaminer.
Lo de la Trinca, em sap greu pel Xavi, però li he de donar la raó a la Josefina. De la meva perruca ni en parlis, que la trobo molt a faltar ;-)..... i qui és l'altre???

Ara no m'en recordo si la bici es va espatllar o vas ser tu qui es va espatllar, ja, ja.

Des d'aquí proposo que, com que aquest any ho guanyarem tot, comencem a fer correr per la xarxa que s'ha de repetir la pujada a Montserrat en bici. Seria impagable veure l'Eto'o, el Messi i companyia agafats als cotxes per arribar.

xavi "mainat" gabatxó ha dit...

nego rotundament que jo sigüi cap dels que surten a la foto.stop.jo a l'única muntanya que he pujat és al Salòria.stop.jo també tinc fotos.stop.com passa el temps eh!!stop.osket ets pell!!!xavi gabatxó

xavi "mainat" gabatxó ha dit...

nego rotundament que jo sigüi cap dels que surten a la foto.stop.jo a l'única muntanya que he pujat és al Salòria.stop.jo també tinc fotos.stop.com passa el temps eh!!stop.osket ets pell!!!xavi gabatxó

xavi "mainat" gabatxó ha dit...

nego rotundament que jo sigüi cap dels que surten a la foto.stop.jo a l'única muntanya que he pujat és al Salòria.stop.jo també tinc fotos.stop.com passa el temps eh!!stop.osket ets pell!!!xavi gabatxó

josefina ha dit...

Xavi "Mainat", encara que segueixis l'exemple negador de sant Pere la fotografia et delate!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...