dimecres, 3 de juny de 2009

Deixar de fumar amb Telefónica


Aquesta tarda he començat un intent de deixar de fumar. És el segon de la meva vida. El primer va ser per consell mèdic i va durar vuit mesos (o un any?). A part d'aquest parèntesi, no he deixat de fumar ni un sol dia, ni quan he estat fotut.

Aquesta tarda m'he fumat l'últim cigarret del paquet mentre passejava el gos i no he anat al bar a buscar provisions. Ara, unes quantes hores després, estic de força mala llet, però no sé si és pel mono o pels inútils de Telefónica, que ens han deixat tota la tarda sense Internet. Gràcies per ajudar-me, cabrons.

Us imagineu què passaria si Barcelona es quedés tota una tarda sense connexió a Internet ni telèfon? I no és un fet aïllat, es repeteix sovint.

Comencem bé.

8 comentaris:

vpamies ha dit...

Ànims, que l'última sempre és la bona.

Jo ja he deixat de fumar dues vegades. I ja no hi tornaré: fa vuit anys que no fumo.

Els del PiT ha dit...

Com diria aquell: Has triat mal dia per deixar de fumar...
;-)

Miquel ha dit...

Per no fumar, ni ho he provat... Les tabaqueres i telefònica et fan complot per evitar que ho deixis! :)

felquera ha dit...

Ànim, jo ja fa dues setmanes que estic sense fumar, els primers dies coste, però les ganes es van passant. Sort.

Puigmalet ha dit...

No fumis que no tens internet... ;)

Noctas ha dit...

Ànims campió. Algun dia hauré de deixar de fumar. Per cert aquests de telefònica són bastant estafadors. Jo em vaig passar a Orange i sorprenentment em funciona de conya....saludus crack

josefina ha dit...

Recoi, sí que feia dies que no apareixia pel nostre bloc, jo. Hi entro i m'hi trobo tres o quatre entrades noves!

Ahir Telefónica ens la va jugar una vegada més, sí. I en el pitjor moment per mi, laboralment parlant: just un dimecres a la tarda, que és quan hem de tancar la revista perquè dijous al dematí ja la volen a la impremta. No he tingut cap més remei que escapar-me aquest matí dos hores per tancar tooooooot el que no vaig poder fer ahir. Sort que el Josepet semblava que s'ho ensumava i s'ha portat com un senyor, menjant a l'hora que ho necessitava i fent bondat amb la padrina. Però això de Telefónica és una vergonya! A la feina vam estar sense Internet i sense telèfons, ni fix ni mòbils!!!

Laura ha dit...

Només per tocar allò que no sona a les tabaqueres hauriem de deixar de fumar! Ànims!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...