dijous, 27 d’agost de 2009

Fills de puta




(Vegeu el flaixmarc anterior si voleu seguir aquesta rucada. Marià, ja em perdonaràs la brometa.)

Se m'han acabat els arguments i només em queda l'insult. Això no es fa. Hostes vingueren que els ceps ens foteren. Xavi, Òscar i Joan, sou uns malparits, lladres, insolidaris, sinvergüenses, traïdors, poca-soltes, forasters, tocacampanes, mals amics i cabrons. Això no sa pot aguantar, encara menys al nostre territori i sense mi.

Je suis désolé.

[Al cap d'una estona.]

Ho retiro, ara ja no estic tan desoladot i tinc arguments per fer-vos la pilota. No volen saber res d'una proposta igualitarista, comunista, guitarrista: canviar-me tres quilos de patates o de carbassons o de cebes per tres quilos de ceps (i n'hi ha que diuen que un quilo de plom pesa el mateix que un quilo de palla!), però m'han deixat quatre ceps podridets perquè, de tant en tant, recordi el mal que m'han fet avui. Gràcies.

A la foto encara hi falta una bossa plena. Més o menys, podrien fer mil euros si els venguessin a la carretera, però són d'Igualada, aquesta gent.

Ara que sóc cap, no puc anar a buscar bolets quan em rota, hehe. Quin cap de puta(*) que estic fet!


(*) Cap de puta és una locució molt viva al Pla d'Urgell. La porto als gens.


6 comentaris:

josefina ha dit...

Cabrons!

El Josepet ja els ha tocat i els ha flairat, perquè l'any que ve en sàpiga buscar. Aprepara't Josepet, el bosc t'espera!!!!

Manel des de l'exili ha dit...

Collons!!
No hi ha dret, a la Selva Negra, fa tres setmanes encara vaig collir de Ceps i rossinyols, però d'ençà a fet una calor > 30º i només ha plogut un dia, demà però plegaré aviat i aniré si veig algun, perquè baixo el dissabte a Catalunya i en vull portar alguns pels pares.

Però ni somiar, de collir-ne tants, es massa aviat, però d'aquí un parell de setmanes, en dues o tres hores fàcilment s'omple els cistells com aquests de rovellons. Però de Ceps, no perquè els alemanys només cullen els Ceps, els rossinyols i les múrgoles.

òscar ha dit...

hehehehehehehehehehehehehehe
podrits? ja, i petits també, no?
això és un triplet (de cistells)!!
em sembla que aquesta nit quan dormi somniaré que plego ceps.

Marià Cerqueda ha dit...

Potser per que soc molt estalviador (acabaré per patir el síndrome de Diògenes, recollint-t'ho tot), però jo m'identifico més amb el pocavergonya de casa que amb el "sinvergüensa" castellà. Encara que sigui poca, m'agrada guardar una mica de vergonya (sempre per si de cas).

Marià Cerqueda ha dit...

Fins i tot, i per si de cas, quan fem referència d'un desvergonyit, també es pot parlar d'un pocapena...

Noctas ha dit...

Veig al Jospet molt engrescat amb els ceps...encara se'ls menjaraà ell:) saludus família!!!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...