dijous, 20 d’agost de 2009

Flaixmarcs


Preguntar «com han anat les vacances» és emprenyador més que res perquè és una absurditat més, ja saps que les vacances han anat «bé, molt bé». Però aquesta comèdia també té una part positiva per als que som més aviat tímids (una contradicció més). Quan et trobes algun conegut i no saps què dir-li –a mi em passa molt sovint–, sempre pots recórrer a la pregunteta dels collons i ja has complert el tràmit. «Sí, sempre van bé, hehe.» (I una merda, sempre van bé!: quinze dies seguits convivint amb la parella les 24 hores i què passa en molts casos quan arriba el setembre?) El que deu ser fotut és que et diguin que les vacances han anat «malament» perquè això vol dir que han anat malament de veritat, i no cal explicar què vol dir malament de veritat, oi? Jo, que tinc (o tenia) tendència a fotre la pota (ara tinc més experiència i callo més), no sé pas com reaccionaria; t’ha de quedar una cara d'imbècil espectacular. Quan s’acabi l’estiu, la pregunta serà «com va?» i la resposta, tal com estableixen els cànons en temps de crisi, serà unànime: «Anar fent.» Passarem del «bé, molt bé», a l'«anar fent». Tal com mana la tradició.

(Això havia de ser un flaix, marc.)


5 comentaris:

Dessmond ha dit...

Doncs sí, és una veritat com un temple el que retrates.
Aquesta mena de converses -o pseudoconverses- em recorden les que pots tenir en un ascensor, però durant tot l'any. Són igual d'absurdes, gratuïtes i tot el que vulguis, però al final tothom s'hi tira com si fos el darrer salvavides.

L'home del sac ha dit...

Què bo! XD
Jo ara estic molt i molt bé, però sé que al setembre, tornaré a l'anar fent i qui dia passa anys empeny.

Marià Cerqueda ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Marià Cerqueda ha dit...

Volia dir que jo m'estimo més el terme "anar tirant", si més no per demostrar que, quan convé, els catalans també malbaratem recursos.

No cal dir que entre el "anar tirant" i el "tu rai", la vida dels altres sempre és millor. Potser per això, és una sort que no ens poguem ficar en la seva pell.

marc ha dit...

Marià,


Haha. Estàs fi, eh?

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...