dilluns, 3 d’agost de 2009

Puigcercós: "Falta que sumem"


Joan Puigcercós ho ha deixat ben clar en una entrevista amb Salvador Sostres:

—El tripartit 3 està fet.
—No dic que no, però falta que sumem.

Ja ho sabíem, però ara en tenim constància directa de qui mana a Esquerra. No sé si per aquí hi ha algun militant o simpatitzant o votant d’Esquerra. M’agradaria que m’expliqués què li sembla aquesta posició.

L’entrevista és curta però sucosa, d’un suc enganxifós. És molt trist veure com el Puigcercós intenta justificar un acord de finançament que no compleix la llei amb excuses com “en el context de crisi econòmica, no hi podíem fer més” i “amb el desastre d’Estatut que tenim és tot un èxit”. Però el més lamentable és la cançoneta de sempre: "Quan Convergència digui que vol la independència, dóna per fet el pacte." O sigui, com que Convergència no vol la independència, nosaltres, mentrestant, tenim altra feina: pactem amb els unionistes i espanyolitzem el país.

A Reagrupament diem que si demà CiU i Esquerra es posen a treballar seriosament i definitivament per alliberar el país, tanquem la paradeta, ens dissolem, perquè nosaltres tenim un objectiu i tant se val qui en sigui el protagonista. Però mentrestant, i a diferència d'Esquerra, Reagrupament no pactarà amb els unionistes per repartir-se el pastís, que d'això és del que es tracta a E.

Aquí arribem al punt de cinisme màxim. Diu el Puigcercós: "Estic fart d’aquest independentisme gandul que sempre et diu el que has de fer, però que no fa mai res; la independència arribarà treballant i no a través d’una tertúlia o d’un xat."

A mi m'agradaria saber què és el que fa E per la independència, a part d'omplir-se la boca amb aquesta paraula i fer servir l'excusa de CiU per treure's la responsabilitat de sobre. I qui dia passa, any empeny i poltrona ocupa.

Ja ho sabeu. Si voteu E, votareu Montilla, votareu més Espanya. Si voteu Reagrupament, votareu Catalunya.

12 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Ferran ha dit...

Jo sóc exmilitant (de l'antiga ERC, ara E, com E-jpanya) i la posició d'en Puigcercós... cal que et digui què em sembla? No tinc més mania al PP de la que tinc a aquests venuts de m*rda, amb perdó.

PS: Sisplau, digueu-li al japo aquest d'aquí dalt que calli d'una vegada! Entre uns (E) i altres (el japo), em faran parar boig.

Núria ha dit...

Vaig llegir l'entrevista i l'article de l'Héctor López (molt bo). Després demanen respecte i educació i s'enfaden si els critiques des del bloc. Però ells sí ens poden insultar? Perquè suposo que els independentistes ganduls de xat, en part, sóm nosaltres, no? No pacten amb CiU fins que no es declarin obertament independentistes i, mentrestant, s'enrotllen amb tot el contrari? Això vol dir que ells solets són incapaços de tirar un país endavant, enlloc de sumar vots els busquen en una altra banda, doncs ja s'ho trobaran. També diu que ells van cap a la independència poc a poc i no estan d'acord amb la gent que té tanta pressa? Pressa? Després de tants segles i de tot el que ens foten encara es pot dir que no hi ha pressa? Doncs, saps què et dic? Me n'alegro que afirmin obertament que tenen intenció de fer el T3. Si ho haguessin dit les eleccions passades no els hagués pas votat. Tot plegat és fastigós.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

L'ENTREVISTA ABSOLUTAMNT LLOGICA.
ALGU ES CREU L'AMOR A L' INDEPEMDENCIA DEL "MANAIRES" D'ERC?.
JO JA FA TEMPS QUE NO.
JUGANT AMB BCN.

marc ha dit...

Ferran,

Jo no en sóc exmilitant però també m'he sentit traït i ja m'imagino com et sents.

Els japos i els xinesos ja em tenen fregit. A més, no paren d'insultar.


Núria,

Exacte, els ganduls som nosaltres, els blocs. A la catosfera els estem fotent un bany. Encara no poden controlar-nos ni silenciar-nos, hehe.
Totalment d'acord amb la resta del teu comentari. A mi, però, el 2006 ja no em van enganyar.


Jugant amb BCN,

Malauradament, encara hi ha gent que es creu l'independentisme d'Esquerra. Un independentisme de veritat, vull dir, no el que practica i critica el galtes del Puigcercós.

Anònim ha dit...

Al menys ara sí, diu el que farà E, el primer tripartit, no hem va agradar, però els sr. Maragall, si hem representava encara que no el seu partit, a les següents eleccions, vaig ser un babau, vaig pensar, ara ja no poden pactar amb el psc/psoe i pactaràn amb ciu, bé, no hem desagradava, era un govern catalanista, i potser esquerra, podria forçar algunes decisions una mica mes agosserades, però no, van tornar a pactar amb psoe, i, aquesta vegada, ja tenia de ben segur que no votaria a esquerra, però al menys han deixat la "equidistància". Crec que Esquerra Republicana ha estat un traïdor, i per això no tindran mai mes el meu vot.

marc ha dit...

Anònim,

Si E té més exvotants que votants és perquè hi ha molta gent que pensem com tu i com jo.

Per sort, ara tinc una alternativa que em satisfà plenament, tant per l'objectiu (la independència immediata) com pel mètode (assolir l'objectiu i desaparèixer).

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Xell ha dit...

Us heu adonat que els darrers dies a TV3 només fan que mostrar-nos imatges del Montilla recorrent Catalunya i fent visites tipus Pujol, exercint de president per primer cop en tot aquest temps? No serà que l'avançament de les eleccions ja està pactat i al setembre tindrem novetats i ara li han de donar més visibilitat i treure'l a passejar? Digueu-me mal pensada però aquestes aparicions televisives en ple mes d'agost quan els altres polítics estan absents em semblen una mica sospitoses.

Ferran ha dit...

Xell, no m'estranyaria gens, que fos el que tu comentes. O potser no hi ha intenció d'avançar les eleccions, però en qualsevol cas un any passa volant, i cal donar més visibilitat al sòmines del president.

Collons, quin panorama, tu!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...