divendres, 18 de setembre de 2009

flaixjosefinos


Acabo de posar el Josepet a fer la migdiada. Avui, no sé si deu sentir el temps o què, s'ha menjat la verdura entre brams i només ha callat amb el iogurt. Ara dorm com un lironet. Aprofitant un moment de sol enmig d'un matí ennuvolat i ara un altre cop plujós, hem sortit a passejar cap a Bon Major. I he pensat que fa molt temps que no passo un matí o una tarda sencers al bosc, i en tinc moltes ganes. Ho he pensat sobretot perquè demà, si no hi ha canvi de plans veient el temps, el Marc i una bona colla que pugen de per avall se'n van cap a XXXXXX, a buscar alguna cosa. L'any passat, entre que estava embarassada i no hi va haver gaires rovellons, no em vaig poder perdre tres o quatre hores pels boscos d'aquí. I també fa un any llarg que no acompanyo el Josep Maria un matí de diumenge a enfilar-nos per caminets que només sap -i veu- ell. I la veritat és que ho trobo a faltar.

______________
Nota del Marc: Les ics són meves, és clar. Però això què significa? Que vols que demà em trobi els milers de lectors d'aquest bloc al bosc de XXXXXX?


7 comentaris:

Dessmond ha dit...

L'apunt de'n Marc em sembla improcedent. Jo, com a lector 1001, vull fer arribar una enèrgica protesta.

Joan ha dit...

Bon boletaire, Marc, bon boletaire.

Si diuen que els pescadors son mentiders, els boletaires son... com ho diria... discrets

hehe

josefina ha dit...

Ho haveu vist???

Fa tant temps que no vaig a buscar rovellons que ja he oblidat fins i tot una de les grans premisses de tot bon boletaire: mai dius on els trobes. Sempre són "al bosc".

Ho sento, ho sento!!!!!!

Dessmond, en aquesta ocasió l'apunt del Marc està justificat. No prospera la protesta per molt enèrgica que sigui. Em sap greu.

marc ha dit...

Una matí de tardor al bosc et garanteix, com a mínim, un parell d'hores de desconnexió absoluta. Per això té tant èxit. Un parell d'hores de droga benigna en què, si vols, t'oblides de tot i tornes a la infància, de l'aventura del fet i amagar. Un joc molt bo. Ara només falta que al bosc ens comportem civilitzadament.

xavi i oskart ha dit...

josefina josefina, que el jordi(el padrí d'en pepet) s'enfadarà si parlem dels rovellons del plà...ai ai ai..ho haveu vist?


t'has begut l'enteniment o què?..gràcies marc................més CORRETJA I ménys DEPENDÈNCIA!!..mira que és bona persona eh!!!

Dessmond ha dit...

Josefina,
Jo els rovellons fa dies que em vaig resignar a menjar-los de pot.

Puigmalet ha dit...

Al bosc de XXXXXX potser en trobaràs, però si t'enfiles a MMMMMM t'anirà millor, però ja saps que fa més pujada.

Jo avui faig la meva 10a Matagalls-Montserrat. I si trobo bolets també els caçaré.

Apa, sort i a penjar les fotos de l'aventura!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...