dimarts, 6 d’octubre de 2009

flaixjosefinos


Encara m'estic fregant les orelles.
Em costa de creure el que acabo de sentir ara mateix.
Després d'haver llegit l'article del Víctor Alexandre a El Singular Digital, i que podeu llegir si cliqueu a la foto del Fuentes que teniu a la columna de la dreta, tenia ganes d'escoltar aquesta entrevista del Manel Fuentes a l'Àngel Colom per poder-ne opinar.
Mare meva, mare meva, mare meva.
Fins ara no havia tornat a Catalunya Ràdio perquè el Fuentes no m'acabava de fer el pes, i després del que he sentit ja no en tinc cap dubte.
Això no és periodisme, al meu entendre.
Suposo que després que el Colom et va penjar el telèfon et van trucar els teus amos anticrosta felicitant-te per la feina feta. Vas fer de fiscal, com diu l'Alexandre, i també de gos de presa, raça rottweiler. Quina vergonya, quina vergonya.


14 comentaris:

reflexions en català ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
reflexions en català ha dit...

Fuentes, no ets una crosta, ets una gumitada. Per sort, és la primera i'última vegada que t'escolto. A veure si tens collons d'entrevistar el Carretero i mostrar-te tan agressiu com has fet amb el Colom...

Va, xulo de merda, fes-ho, que l'Iceta i el Saragossa patria querida encara et donaran un caramelet, home.

Fuentes, jo diria que el teu problema ve de lluny, de quan anaves a P3. No has pogut assimilar mai que et diguis Fuentes en comptes de Font. Mira que s'ha de ser burro, eh? Per ser català no n'hi ha prou de dir-se Font (o Fuentes), s'ha de demostrar. Per ser català només has de demostrar que vols ser-ho. Ruc!

I amb els teus complexos, amb el teu servilisme espanyolista, has arribat al punt de ser un pijoprogre multiculti insuportable, o sigui, res de res, una desgràcia i una vergonya nacional.

m

L'home del sac ha dit...

Quin fàstic. Jo també m'havia proposat d'escoltar-lo un dia a veure que tal, però vist això no ho faré pas.

L'home del sac ha dit...

Teniu l'enllaç a l'entrevista?

òscar ha dit...

Em sembla que no havia sentit mai una cosa semblant. Vols dir que no és una broma?
Si és veritat, s'ha de fer alguna cosa perque aquest individu torni a fer imitacions i deixi les coses serioses per la gent inteligent.
Sabeu que porta a les tertúlies al Sardà? ( sí, sí, el de les "crónicas")

Jaume Sanz ha dit...

En Fuentes és d'aquells burros que quan van a Madrid li diuen allò de "tu no pareces catalán" i va i el paio es creu que això és un elogi. Després quen se'n tornen, els de Madrid se n'enfoten i MAI el consideren un d'ells, sinó un "asimilado" més, com a molt.

Joan ha dit...

En realitat en Fuentes ja ha entrevistat a Carretero. Ho ha fet aquest dilluns. Podeu trobar l'enllaç a la web de Reagrupament (crec i sino busqueu a "audios" a la web de catradio).
Ja se que despres de sentir l'entrevista a Angel Colom us heu proposat no escoltar mai més al Fuentes. Pero creieu-me, val la pena trencar la promesa. Com sempre en Carretero ha estat genial. A mi lo que més m'ha agradat ha estat quan ha dit que algú se l'haurà "d'envainar" la nit electoral. hahaha

Núria ha dit...

Hòstia, quina vergonya... Però qui es pensa que és aquest xulo? Ni l'Àngel Colom, ni el Sirera, ni la veïna del pis de sota. És intolerable tractar així a ningú. Això no és ser sociata, això és ser un prepotent i un maleducat. M'he indignat molt. Ja el vaig sentir un dia amb el Sardà de tertulià i vaig dir que mai més...

Miquel ha dit...

Jo també vaig escoltar l'entrevista que li va fer a en Colom i després la que li va fer al doctor Carretero, com bé diu l'Home del sac, la veritat és que fa fàstic. En Fuentes millor que se'n torni al CQC a fer riure l'espanyolam.

Ferran ha dit...

Acabo d'escoltar l'entrevista (merci pel link) i és realment vergonyós: "qui el va ajudar? qui el va ajudar? qui el va ajudar?". El tò general de l'entrevista és repugnant: no fa el paper de periodista sinó d'acusador. És realment fastigós.

josefina ha dit...

He trobat un moment per escoltar l'entrevista del Fuentes al Carretero, que efectivament està penjada a la web de Reagrupament. No és tan escandalosa com la del Colom bàsicament perquè penso que el Carretero parla sense embuts, però alerta a una de les primeres preguntes que li fa (després, esclar, d'haver-ne fet dos o tres sobre el Laporta):

"¿Contra qui va Reagrupament?"

Touché.

Núria ha dit...

Saps què penso? Com que de professional en deu tenir molt poc i per fer-se valer ha d'utilitzar la violència. Aquest paio és superagressiu, deu tenir l'autoestima molt baixa. El que aconseguirà és que ningú voldrà concedir-li cap entrevista, ningú que no sigui de la seva corda, clar. Oh, i ell es deu pensar que ho fa molt bé, el periodista que tots temen. No és això, Fuentes, no és això...
També he sentit l'entrevista al Carretero. Contra qui va Reagrupament? Primer de tot, contra tipus com tu.
I en Bassas fent les Amèriques...

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
reflexions en català ha dit...

Matamosques.

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...