dijous, 22 d’octubre de 2009

Flaixmarcs

Doncs a mi em caus de puta mare, Carretero. I no vull cap càrrec perquè estic molt bé. Tu encarnes millor que ningú la catalanitat que he mamat des que vaig néixer, la catalanitat amb què més m'identifico; els valors republicans de l'esforç, el mèrit, l'austeritat i el treball; el teu caràcter català: distant en la desconeixença, cordial en la confiança; una mica orc, una mica arrauxat; sempre de cara, sense retòrica barata; normal. La catalanitat que hauria de representar Esquerra Republicana de Catalunya si visquéssim en un país normal, on ERC continuaria sent ERC i no E. Umberto Bossi català, encara no t'ho he dit: gràcies i endavant les atxes, estic convençut que no em defraudaràs.

2 comentaris:

xavi ha dit...

caram company, a mi també em cau de puta mare, però estàs segur que no busques un càrrec (je je)? jo penso que no t'has de descartar encara, ja que s'haurà de crear una oficina per llistar tots els singermornigs que han intentat destruïr tots aquests valors que jo també he mamat i passar comtes (..hi ha molta feina per fer, i ningú ha ditr que fos fàcil i que a més a més es cobrés (més aviat al contrari, pagant st.peter sings)..fem i farem la feina desintressadament al servei d'aquest poble, ara i en la hora de la nosra mort,AMÉN.
PD. crec que si NOSTRU SENYOR OSKI vol, el dia del rèquiem menjarem bolets..digues-li al jefe.

No puc marxar de la capital, es veu que el tonto del baltasar es deu haver encomanat altre vegada a Montserrat.

josefina ha dit...

I a sobre sempre està bronzejat, és que més no es pot demanar, home!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...