dilluns, 26 d’octubre de 2009

Flaixmarcs

Els responsables del canvi d’hora ja us en podeu anar a pastar fang. No m’empasso això de l’estalvi energètic –almenys en països com el nostre, on es treballa fins a la puta hora– i al Josepet tant li fot si canviem l’hora. El trasbals que m’ha comportat avui és considerable i ha culminat esplendorosament fa una estona, quan he plegat a les quatre en comptes de les cinc. Quan era al cotxe, em truca el Xavi Fatjó, que em pregunta si torno a fer horari intensiu. Cagundéu. Que no, que són les cinc! Que no, que no; Marc, t'ho juro! Torno a la feina i pregunto a les companyes per què no m’han dit res quan han vist que plegava a les quatre. "Ja ho hem pensat: aquest, o recupera hores o va amb l’horari canviat." Però no m’han dit res, és clar.

1 comentari:

josefina ha dit...

És clar, per alguna cosa és el "jefe"!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...