dilluns, 12 d’octubre de 2009

Maleïts espanyols

Tots els que avui heu fet que tardés dues hores per anar de la feina (Andorra la Vella) a casa (el Pla de Sant Tirs, Alt Urgell, Polònia) sou uns maleïts espanyols. Els que som de nacionalitat fronterera (parlo per tots) lamentem profundament que en comptes de fer una escapadeta a París (com en els vells/bells temps), la crisi us obligui a pujar i baixar a la nostàlgia, a pujar-i-fer-cua i baixar-i-fer-cua. Que guai, eh?

P. s.— És broma, és broma, és broma, és broma. La pròxima vegada que faci un apunt amb pretensions humorístiques em comprometo a pensar en tothom i donar-ho tot ben mastegadet.

7 comentaris:

Salvador ha dit...

No fotem home que ja ens va bé que vinguin aquí a deixar-s'hi els calés.

josefina ha dit...

Salvador, vols dir que han fet gaire "gasto"? Perquè aquests dies he vist molts cotxes aturats a la carretera vella del Pla i gent menjant entrepans!

Puf, jo he sortit de la Seu a les set tocades i ja he trobat la cua a Ciutat mateix. He trucat a un amic d'Arfa per saber si ja es podia circular pel camí ral i he girat cua. El problema és que arribada a Arfa, el carrer que surt al tros de camí que porta fins al Pla està tallat per obres. I quan ja estava desesperada m'ha aparegut l'amic i m'ha guiat per trobar la continuació. He arribat a casa a tres quarts de vuit, i de cua aquí davant de casa n'hi ha hagut fins no fa pas gaire. Horrorós.

Anònim ha dit...

Amb perdó, fàstic?, però a mi que m'importa la festa, jo només se que tinc pont, i vaig a on em surt dels collons... si t'emprenyo et fots... que t'has pensat?, a la meva feina gent com tu m'emprenya cada día i m'aguanto.. , com que la gent no fa gasto que no sorti de casa.., amb perdò feu manía amb aquests comentaris, no m'ho pensava, de debò...,
I si, soc anónim, i podeu dir de mi el que vulgueu, fins i tot insultar-me o comentar les moltes errades ortografiques..
Quina decepció!!!

Ferran ha dit...

En mig de la tempesta, trec el nas a la vostra finestra només per agrair l'informe que analitza els TN de TV3, i que acabo de veure penjat al Reflexions. Me'l llegiré de dalt a baix. Merci!

marc ha dit...

La pròxima vegada que escrigui un apunt 'en conya' ja avisaré.

Hi posaré: "Ei, que és broma."

Jordina ha dit...

Jolines, Anònim, quina mala llet. Sembla que no saps distingir el to de les coses. Deus ser el típic que amargues a tothom que no pensa com tu.
Jo espera que esperaràs el cotxe de línia que surt a les tres d'Andorra. A les cinc va arribar al Pla!!! a les nou de la nit arribàvem a l'estació del nord. El pobre xòfer es va ben guanyar el sopar. I bé, la gent prou comentava que com es notava la crisi, que la gent es tornava a amuntegar a Andorra. I no per això ningú els va dir que feien mania els seus comentaris. Au, vés a sembrar amargor a casa teva.

Núria ha dit...

Ha, ha. El meu escrit de les cues i els espanyols no ha caigut tan malament!!!
L'anònim devia estar de mala llet quan va escriure el comentari. Si baixava d'Andorra fins a Barcelona potser va trigar sis hores! No li tinguis en compte...

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...