dimecres, 21 d’octubre de 2009

Música, sisplau

A partir d’ara ja no escoltaré més el programa del Basté. A partir d’ara, quan arribi a la feina a les vuit, posaré música, encara que la música, de bon matí, em molesti una miqueta. Serà un trauma, com deixar de fumar, però ja m’hi acostumaré. Espero.

El que no puc fer és aguantar aquest home tan insuportable. Ja fa dies que amb la Josefina comentem les seves genialitats de cada dia, però em faig gran i com més va, més radical sóc (o intolerant, com vulgueu).

Avui, amb el cony de museu de la premsa (de la premsa o del conde?) que volen fotre a Igualada, el vas ha vessat. Que trist sentir un tio de Barcelona dient Godó en comptes de Gudó (segur que forma part del llibre d’estil de la casa perquè tots diuen Godó). I que després et recordin que la família de Don Javier Godó prové d’Igualada i que treguin una decla del conde en què diu que “farem un museo”... Sí, sí, farem un museo, en comptes de farem un museu.

Això, ni el Núñez...

Res, que em comprometo a oblidar-vos, a reaccionar més que la saga, i si no m’agrada la música, la tancaré, que a la feina mano jo i el silenci no em fa por ni m’incomoda.


Música, sisplau. Aquest cançó està dedicada a la josefina, fan dels PSB.



6 comentaris:

Joan ha dit...

Jo m'he enganxat a "Catalunya Musica". Es bantant relaxant i despres de tot, segueixes fidel a una emisora d'aquí.

Allau ha dit...

Res a objectar, ja ho deia Frank Zappa (a.c.s), "Music is the best". I el gust de Josefina pels PSB em sembla clarivident. La resta és silenci.

Joan Arnera ha dit...

En Basté és, en efecte, inaguantable Benvingut al club dels que no l'aguantem.
I visca els PSB (bravo pel gust musical de la Josefina)

xavi ha dit...

A mi ja fot dies que mels està carregant, fins i tot he fet treure l'emisora al bus (més de 20 anys anant amb la puta hispano herzegobina et dona dret a certs privilegis)..apa doncs, que el dia promet a la capital (comença a ploure, potser amb una mica de sort trobaré alguna amanita felatio per aquí a la diagonal)..bona sort

vador girones castells ha dit...

Molt bona pensada!
A més a més de Catalunya Música hi ha també:
http://www.catclassica.cat /index_cc.htm

que també fa de molt bon sentir.

reflexions en català ha dit...

Joan,

Gràcies pel consell. Serà una de les primeres opcions. A veure si a través d'Internet puc escoltar-la sense que es pengi gaire, amb la merda de xarxa que tenim.

Allau,

La música m'agrada molt, però al matí no gaire. Però ves, què hi farem. La resta és silenci; bona, hehe.

Arnera,

És que el Basté és molt fluix, eh? Amb aquest panorama (Fuentes, Basté), com volen que no estiguem deprimits? Segur, seguríssim, que hi ha molts periodistes que ho podrien fer molt més bé que aquest parell. (Ara penso en els periodistes 'estrella' dels esports a TV-3. També són una colla de pedants insuportables; en canvi, hi ha gent jove, molt preparada, que els dóna mil voltes i no van de llestos i sobrats per la vida.)

Els PSB m'agraden, però això de la mestressa es devoció. Després de tants anys, els PSB no s'arrosseguen com molt d'altres.


Xavi,

Jo em fotré una amanita després de dinar i alguna cosa en sortirà.


Vador,

Gràcies! Quan vaig intentar deixar de fumar ningú no em va ajudar tant com ara, hehe.


marc

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...