dissabte, 13 de febrer de 2010

De reagrupatis a teletubbie


Encara continuo una mica traumatitzat després de perdre la condició de reagrupatis (terme que manllevo del Noctas) però em sembla que me’n sortiré aviat, i més tenint en compte que avui he decidit, després de pensar-hi molt, que em faig teletubbie. És el destí.

Per Nadal, com bé sabeu els sonats que ens seguiu, l’ordinador va petar per culpa dels Teletubbies. Me’n descarrego uns quants arxius amb pel·lis i au, un mes sense ordinador. Fins ara no he vist que era un senyal.

Aquells dies vaig llegir força. Que recordi ara: Bona crisi, El Nadal que no vam tornar a casa, Contrabandistes de la llibertat, El quadern gris i 1984.

Estic convençut que els Teletubbies van intervenir decisivament en el meu avenir. Ells van fer que llegís 1984 en el moment oportú i em van posar a prova amb el vodevil de Reagrupament. Ara suposo que no em posaran cap entrebanc i em deixaran ser un dels seus.

I ja us aviso: el primer que digui que els Teletubbies són gais, anarquistes, immadurs o altres infàmies, aquí trobarà com a resposta una abraçaaaada.





7 comentaris:

Ferran ha dit...

I que no són macos, els teletubbies, ells, sempre tan juntets, tan agrupats? Uitx... perdó, se m'ha escapat!

marc ha dit...

Ferran... que no m'ajudes a superar-ho.

Salvador ha dit...

No són els Teletubbies, és la SGAE. Tu ves-te baixant pel·lícules pirates a l'ordinador.

Elies ha dit...

Ben trobat. O no. No sé si això va pel que diu un que va caure en una marmita de donettes i es pensa que tots som una colla de gais que no ens hem atrevit a sortir de l'armari...

en fi...

Ferran ha dit...

:)

lo carreteret ha dit...

Aquests dies que has estat sense ordinador has aprofitar per llegir i fumar, oi?

marc ha dit...

hahaha

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...