divendres, 5 de febrer de 2010

L'abscés ple de pus al cul i la reunió amb els coordinadors territorials (I)


Em toca molt els collons que l’Amo qualifiqui d’
"abscés ple de pus al cul" patriotes com el Francesc Abad i l’Emili Valdero, sense els quals Reagrupament, avui, no seria res. Per això és impossible girar full i quedar-se tan tranquil. Que no hem de tirar més llenya al foc? Aneu a la merda, fanàtics sense escrúpols. Jo (i els quatre dimissionari també) tinc la consciència molt tranquil·la.

No podem callar davant les acusacions sense fonaments ni arguments, sense explicar res que s’aguanti per enlloc. Interessos personalíssims, lluites desenfrenades… Això és el que, segons Carretero, es pot aplicar als Quatre. El que es pot aplicar a ell és patriotisme i dignitat (títol del famós article que va escriure, per cert, un dels quatre empestats).


On és l’abscés ple de pus al cul?

Ahir no vaig anar a la reunió de coordinadors territorials de Reagrupament però tinc informació fiable del que s’hi va dir.

Ja he comentat l’atordiment que he sentit aquests dies pel comportament del Joan Carretero i per les reaccions de molts reagrupats. Tot plegat es pot resumir en un tot s’hi val per aconseguir l’objectiu que a mi em repugna i en un linxament encara més fastigós.

Bé, ara us ofereixo un parell de pinzellades de la reunió d’ahir perquè veieu el pa que s’hi dóna, tant pel que fa a l’un com als altres. Si el que dic és mentida, i si encara visites aquest bloc, Carretero, s’admeten esmenes.

Per exemple, Carretero va dir que les seves propostes s’havien de portar a terme sí o sí, i que en aquest sentit no volia oposicions, dubtes, protestes per part dels coordinadors territorials. Què van fer els coordinadors salvapàtries que no llencen la tovallola i que prioritzen els interessos nacionals? Aplaudir-lo. Amb dos collons.

Carretero va dir que havia plantejat (hehe) la dimissió dels Quatre perquè feien boicot permanent i no deixaven avançar en la presa d’acords. Coi, i per a què serveixen les votacions? Si la majoria diu blanc, acaba sent blanc, no? Això es inaudit. No us heu plantejat la possibilitat que aquest suposat boicot en el fons potser era oposició amb fonaments? Si fas oposició amb fonaments legals, per exemple, sí que pots bloquejar temes. Si fas oposició sense fonaments, el vot és el que mana.

De moment ho deixo aquí. A la reunió es van tractar més temes cabdals i caldrà aprofundir-hi. Continuarà, suposo.

6 comentaris:

Manel des de l'Exili ha dit...

Quna en Carretero parlava igual dels d'Esquerra i dels sociates, ho trobaves bè i en canvi ara no

Doncs jo trobo desafortutat que ho hagi dit, com també que s'utilitzi només aquesta frase per desprestigiar i no escoltar tot el que va dir.
Per cert ho has fet?
Has escoltat el que va dir?
Escolta i veuras que va dir moltes coses interesants i que expliquen el perquè de tot plegat. De la mateixa manera que escoltes els altres, escolta a ell, abans de engegar-lo a pastar fang.
http://www.catradio.cat/reproductor/audio.htm?ID=411340

Pel que fa a la reunió, va anar un germà d’una reagrupada d’alemanya, en nom dels reagrupats de la Veg. D’Exteriors. Aquesta persona, que no la conec de res, és de Reus i regrupada. El vaig contactar el dimecres per skype, i li vaig demanar que anés a la reunió després que la Rut em va dir que podríem enviar alguna persona de les nostres si estava per Catalunya. Aquesta persona que no coneix a ningú dels afectats, que no ha estat mai de cap partit, però sempre ha votat independentista, va anar-hi. A les 11 i mitja de la nit, per skype, ens va explicar alguns dels reagrupats que estem per a tot al mon, incloent al mitic Cesc, com va anar la reunió. I el que ens va explicar és totalment diferent el que tu expliques que t’han explicat.

Per tant, compte Marc, que aquí hi ha molta informació esbiaixada i cadascú la manipula com més la convé

Si vols parlar amb ell personalment, el pots contactar amb Skype, i et explicarà el que vulguis saber.
El seu skype t'ho envio ara per correu

josefina ha dit...

Estem amb el mateix de sempre, Manel: davant d'una versió d'una reunió sempre n'hi haurà una altra, i no es tracta de dir "alerta a qui t'escoltes", sinó que està bé escoltar-les totes.

I jo em vaig escoltar el Carretero a L'Oracle i no em va convèncer de res! Encara és hora ara que em convenceu, els que us quedeu, perquè no m'heu donat cap argument, cap explicació, cap fet que em pugui fer canviar d'opinió.

Si hi ha informació manipulada, deu ser en els dos casos.

Joan ha dit...

Marc, et dic el mateix que vaig dir al Cimera. Crec que hi ha un parell de blocs dels que enllaces que no son dignes. Un com a minim segur que no. L'altre, que vols que et digui?

Una cosa és recollir pluralitat i l'altra donar veu a qui, directament, s'ha comportat com un indesitjable.

Fèlix Llorens ha dit...

Marc,

Si no vas venir a escoltar va ser perquè no vas voler escoltar.

Si no escoltes, com pots opinar?

marc ha dit...

És com si em diguessis que La Vanguardia no pot dir res de les deliberacions del TC perquè no particpa en les seves reunions.

En fi...

Tu que hi vas ser, per què no contradius la meva informació?

What level!

Jordi Benplantat ha dit...

Benvolgut company:
Tots tenim clar que aquí s'ha equivocat molta gent: en F.A., en E.V., el nº1, i la nº2. Pero hi han 11 que m'han decebut molt mes que aquets (especialment un d'ells, mala Sort). El meu total respecte per en Ton Nus.
Potser valdria la pena deixar de llençar merda i demanar les explicacions per escrit on pertoqui demanar-les.
No vull dir en que s'han equivocat, no vull donar carnasa a tercers.
Ni del element que ha publicat al seu blog paraules que a mi, i no anaven per a mi, m'han ferit com associat.
Els temps acaba possant al seu lloc a cadascu.
Es una pena que no existeixi un web intern, no accesible a no associats per a parlar clarament, fer debat politic, i aportar idees, i tenir MES informació. Transparència i democràcia. ( d'aixó la culpa també es de TOTS )
Mentres no existeixi, millor anem a per feina.
Salut

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...