dijous, 11 de març de 2010

Hala Madrid! Hala Madrid!

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOh!!!!!

Quin deliri ahir a la nit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Amb el Marc vam ser d'aquells que no vam posar pas la tele per veure el partit perquè estàvem convençudíssims que el Madrid superaria els vuitens i a més, ho faria per la porta gran, amb un 4 a 0 com a mínim! Quan el Marc em va venir a dir que l'insuportable (per prepotent, xulo i fatxenda) Cristiano Ronaldo havia marcat el primer gol tan d'hora, ja em vaig oblidar del tot del partit i em vaig dedicar a altres coses. La segona part la vam posar de fons i de mica en mica ens hi vam anar enganxant quan vam veure que l'Olympique de Lió hi anava, hi anava. I quan va arribar el seu gol, de poc no despertem el Josep de l'alegria!!!!

Que bé que li ha estat, al Madrid, que bé, que bé, que bé. Perquè s'ho mereixien. Ells i tots els mitjans que manen més allà dins que qualsevol entrenador que hi pugui haver. Els està bé per tanta prepotència, per tanta xuleria, perquè des de dissabte semblava que fins i tot la crisi ja estava superada, a Espanya!!

Ara, només ens cal esperar que el Barça arribi a la final de la Champions i el Bernabéu es rendeixi als nostres peus. Llavors ja ens podrem tornar a morir.

josefina

6 comentaris:

Isidre ha dit...

Be jo morir-me, morir-me tampoc. Però un cop eliminat el Madrid tot el que vingui ja és un regal...

Jesús (Xess) ha dit...

Ara, amb una mica de sort en Gerard Piqué tindrà el seu "orgasme" al Bernabéu :D

Noctas ha dit...

jijijijijijij adeuuu Madrid adeeuuuu que us donguin pel culet i el talonet de més de 250 euros que us heu gastat en jugadors també us el foteu pel cul!

L'home del sac ha dit...

Que bo que va ser!
Jo els hi veia eliminats, però quan vaig posar la tele i ja estaven guanyant i a més perdonant, em vaig imaginar que acabarien amb una golejada. Per sort al segona part es va animant i va tenir final feliç.

ury ha dit...

El millot de tot és que on poses "Madrid" s'hi podria escriure una línia de punts perquè el lector ho completés amb altres possibles opcions. El resultat tampoc canviaria gaire.

Ferran ha dit...

El "expatriats" també la vam viure com una gran nit. Quin resultat més excel·lent! El projecte europeu dels madridistes, per sisena vegada consecutiva, s'enfonsa. Bé!!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...