dilluns, 22 de març de 2010


Joan Carretero s'ha tornat a equivocar. Al gener va fer el ridícul. Per motius personals, va posar Reagrupament potes enlaire en un gest que el desacredita totalment. Ahir, a l'assemblea, va decidir apagar el foc amb gasolina. El Salvador Cardús ho va dir amb bones paraules, però és el mateix: falta de generositat, diu el Cardús; despotisme, per mi. El Carretero s'entossudeix a transmetre aquesta imatge i està convençut que així arribarà a molta gent. Mentrestant, quina és la percepció que en té la gent de fora, la gent normal? La merda escampada i els enemics interns, bàsicament. Una banda.

Fragment de l'entrevista amb el Cardús:

—Se'n va satisfet [de l'assemblea]?
—No del tot, no del tot. Ja fa dies que predico que el projecte independentista necessita molta generositat i m'agradaria veure'n més.

15 comentaris:

Joan ha dit...

Totalment d'acord Marc. De fet, jo dic alguna cosa similar al meu ultim post.

No li costava res mostrar-se "generos" de portes cap a fora amb els dimitits i netejar una mica l'imatge.

Penso que voldria semblar decidit i ferm i el que en realitat trasmet és pur "macarrisme"

Esteve Gràcia ha dit...

El dia de l'assemblea vaig tenir l'oportunitat de veure com es movien i què feien alguns dels "crítics" dimitits, i allà ho vaig veure clar: anar a la contra de tot amb xuleria. El document va ser aprovat per 900 vots a favor i 8 o 10 en contra, justament provinents d'algun dels crítics que en cap de la mitja dotzena de votacions que vam fer no es va desprendre de la cartolina vermella, entre riures sorneguers. Si aquesta ha de ser l'actitud, entenc que a la llarga pugi la mosca al nas a la gent seriosa.

reflexions en català ha dit...

Esteve,

No sé què vols dir amb aquest comentari. Què vols que facin els crítics? Aixecar una floreta?

El fet que hi hagi 900 vots a favor no em diu res. Al Hitler li van dsonar suport milions d'alemanys.

A Reagrupament hi ha gent molt vàlida, sensata i de bona fe, però m'estranya que hi hagi tanta unanimitat i que es permeti l'"aquí mano jo i punt, dic que vull pactar amb el diable però no vull crítics al meu costat." Deu ser cosa de la desesperació.

La gent seriosa és la gent que pensa com el Salvador Cardús. Què me'n dius? Com se suma, Esteve? Així és impossible, home!

marc

Salvador ha dit...

Marc si et plau no donis més aquest exemple del Hitler que fa mal als ulls. Efectivament va guanyar unes eleccions però a partir de llavors ja no n'hi van haver més d'eleccions. Per molt "dolent" que sigui el Doctor no crec que es mereixi aquesta comparació.

marc ha dit...

Salvador,

No els comparo. L'únic que dic és que l'argument de les majories no em serveix, que no és el mateix.

Ah! Al Hitler no el van votar més, però bé que va tenir mooooolt suport fins al final.

Joan ha dit...

Salvador,

A Reagrupament també hi va haver unes eleccions per escollir com haviem de funcionar. Es va aprovar una ponencia politica i es va acordar fer la tria de les llistes per condidats i territoris.

Ara, en Carretero ha canviat les regles del joc per decret.

Suposo que al final si que hi haura eleccions per escollir la llista tancada però amb l'amenaça de "si no surt el que jo vull marxo".

A l'assemblea va ser una majoria la que va votar a favor del Carretero, es cert. Però quanta gent es va quedar a casa? Va anar menys gent que a la primera assemblea sent (teoricament) més de mil associats més.

Es sintomatic que als coordinadors els han tallat l'acces a la base de dades d'associats de cada una de les comarques. Que es vol amagar?

marc ha dit...

Joan,

Aquesta no la sabia. Bé, en tot cas, que cada pal aguanti la seva espelma. A mi aquest rottlo no em va i ja està. Ja s'ho faran. No em considero un ressentit sinó un defraudat. Tant de bo el Carretero rectifiqui i triomfi el Reagrupament que vaig conèixer fa uns quants mesos. Qui m'acusi de llençar merda i de ser un filldeputa rancuniós que ho demostri.

Que no faci com el Salvador (a qui aprecio), que m'acusa d'una cosa que no he dit.

Jo rajaré de qui em doni la gana, antesos? Fins ara no m'he oblidat de ningú.

Salvador ha dit...

Ei Marc que jo no t'he acusat de res. L'únic que he intentat dir és que em fa mal als ulls veure el nom de Hitler en una discussió sobre una votació. Disculpa si m'he expressat malament i he fet entendre que el comparaves amb Carretero.

Malgrat tot penso que és un mal argument això de treure l'espantall d'un dictador si una votació no la guanyen els nostres, la democràcia és també acceptar el vot de la majoria encara que no ens agradi. I no hi fa res si han votat per desesperació o per mal de panxa, la gent vota el que vol i no ha de donar explicacions.

I si Hitler o Franco o Stalin van tenir molt suport fins al final més que res va ser per por. Qui era el maco que s'atrevia a plantar cara o a ser "tebi"? La majoria dels que ho van intentar van acabar molt malament. No crec que això tingui res a veure amb la situació actual.

marc ha dit...

Salvador,

Tu ho has dit:

POR

Esteve Gràcia ha dit...

En Cardús em sembla gent seriosa, i tant que sí!! I l'amo es contradiu, i s'equivoca i peca de despòtic. Cert. I d'en Lapuerta ja no et dic res! No els defenso pas. Jo criticava els crítics, per maleducats, simplement.

marc ha dit...

Esteve,

Jo no vaig ser a l'assemblea perquè sóc exreagrupat. Si dius que van ser maleducats...

Jaume Sanz ha dit...

En Valdero ahir a l'AVUI va estar molt fi. En Francesc Abad, al seu blog, no ha estat tan intel·ligent. Tot plegat, penós. I jo segueixo preguntant-me: a qui hem de vo....?

Dessmond ha dit...

Trobo bastant lamentable el discurs sobre la merda i els enemics. Ni se'l mereixen els que han plegat ni ens el mereixem els que d'una manera o altra hem intentat donar un cop de mà -la que sigui, amb la intensitat que sigui- al projecte d'RCat.
Comparteixo totalment la versió de'n Cardús: falta molta generosistat.

marc ha dit...

Jaume,

Sí, ja vaig llegir el Valdero, hehe.

Pel que fa al Francesc, espero que aviat se li passi l'emprenyamenta i agafi una mica de distància, però és normal que no calli i encara més si li foten canya d'aquesta manera.

A qui hem de votar? Al mal menor, com sempre. Que cadascú triï el seu, hehe.


Dessmond,

Tu ho has dit. I que s'acabi això d'una puta vegada, que ja cansa!

Salvador ha dit...

M'has fet venir un dubte: "que aviat se li passi l'emprenyamenta" o "que aviat li passi la ídem"?

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...