dimarts, 27 d’abril de 2010

La realitat és més bèstia que la ficció


Aquesta foto és massa real (o massa inversemblant, segons com t'ho miris) per ser mentida. S'ha de ser una mica xenxet per manipular una foto com aquesta i pretendre fer una gracieta. Et pots imaginar que algú pugui escriure Sant Xordi, o Yordi, o Txordi, fins i tot el suposat bromista. Però aquest testimoni supera qualsevol imaginació i qualsevol ximplet; per això segur que és real. A mi no m'ha fet gaire gràcia, més aviat m'ha desconcertat tanta subtilesa, tanta ironia soterrada. Aquest matí la N. ens ha enviat aquest missatge a la feina:


"Just quan m’havia recuperat dels rètols de l’Hiper «formatge fongut» i « salmó precortat»...



…està clar que algú li havia explicat que Sant Jordi és el dia dels enamorats pels catalans i (alguns) Andorrans… (no és photoshop – botiga just davant de la CASS). Després d’això, el català (idioma) ja es pot tallar les venes."


Ara ja m'ha fet una mica de gràcia.


marc



7 comentaris:

Puigmalet ha dit...

Ui, que ara aprovem comentaris i tot :)

Puigmalet ha dit...

Això no és real. Vaig a reiniciar l'ordinador i, ja posats, la meva vida. O potser és un mestre de l'humor, no fotem.

Isidre ha dit...

Au vinga Marc que es boníssim...
I ahir érem santa Muntxa...
"Chochi" es un bon nom; d'aquest modernillos

josefina ha dit...

Apa aquí! (com diria el Josep).

Jo també trobo que és boníssim, i això ho heu aconseguit els de l'SPL eh? Tant obligar els comerços a retolar en català, té aquestes coses. Home, com a mínim s'hi esforcen (mirem-ho pel costat positiu). Però jo de vosaltres aniria a trobar l'amo.

x ha dit...

està fotut ehhhh!..concentrats per avui?

Noctas ha dit...

mmm no estaria pensant en un chocho... segur que es lesbi....Okis el xiste és dolent però....jijijijij saludus

reflexions en català ha dit...

Jo també penso que és un deliri lesbiànic.

marc

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...