dissabte, 24 de juliol de 2010


Antiestrès




6 comentaris:

Núria ha dit...

Ahir, tornant cap a la Seu, vam veure el Marc passejant amb la Maria i no se'l veia molt estressat! També anaves a collir cargols?

Ferran ha dit...

Oooooommmmmm.....

reflexions en català ha dit...

Quan el Marc surt a passeig no està estressat perquè amb el passeig la nena es tranquil·litza i, amb molta sorta, agafa el son. Ahir dissabte, però, va ser antològic: confiant que si la tréiem al primer avís de còlics la nit seria més plàcida, a les nou van sortir tots dos. Després la van agafar la padrina i la tieta i la van tornar cap a quarts d'onze, ben desperteta, amb uns "faros" que deunidó. Va menjar, semblava que tot anava bé però no, van arribar de nou les rebequejades. I a les onze el Marc la va tornar a treure. Van arribar cap a les dotze amb la Maria dormint. La posa al llit i al cap de vint minuts, som-hi un altre cop. I des de llavors fins a dos quarts de tres.

No em direu que no n'hi ha per perdre la paciència! Jo em tinc per una persona relativament pacient, sobretot des que tinc les criatures, però arriba algun dia que has d'explotar a la força. No crec que hi hagi ni una sola mare que no li hagi fumut un crit a la seva criatura, per pocs mesos de vida que tingui, quan arriben aquelles hores de la matinada i no hi ha manera que deixi de bramar i s'adormi. No m'ho crec!

josefina

Núria ha dit...

No t'ho creguis pas. Qui ho critica, o no té fills o menteix. Per sort, la fase del còlics desapareix...

Montserrat ha dit...

Aix qui m'ho havia de dir que el meu germanet acabaria passejant el cotxet a aquestes hores pel carrer....

Noctas ha dit...

Que plori, cony. Nosaltres ens passem el dia xisclant , doncs ella que plori i s'enfadi:) per cert, em feu néixer l'instint paternal, família...
Abraç!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...