dilluns, 5 de juliol de 2010

Aquí no hi ha platja



Ei, què passa, nen? Segon estiu i els meus pares, a part de continuar dient-me això no mil vegades al dia, encara no m'han portat a la platja. Culpa, també, d'aquesta Maria Filomena que encara no sap fer res.




Bé, els meus pares diuen que no em queixi, que hi ha milions de nens que no tenen accés a l'aigua potable ni piscineta de metre quadrat. D'aquí (a) poc, quan comenci a rebutjar la verdura, em diran que hi ha milions de nens que es moren de gana. Me'n vaig a fer patxip-patxap, donques, en aquesta piscineta merdosa plena d'aigua de pluja que els meus pares no canvien cada dia. La Maria res; dormir, menjar i tocar la gràcia de déu tot el dia.

5 comentaris:

Dessmond ha dit...

Veig que és molt precoç en Josepet! Ja tira de blog!
Apa, quina germaneta més maca!

Ferran ha dit...

Plas plas plas :)

Epístoles i pistoles ha dit...

l'enhorabona!

Noctas ha dit...

I bé que tenen dret a queixar-se:))
què macus els dos minyonets! saludus família..

Puigmalet ha dit...

ha, ha, ha. A Madrit tampoc ne tenen

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...