diumenge, 11 de juliol de 2010

Unitat? No és imprescindible


Primer, qui no vulgui entendre el significat de la manifestació d'ahir, ja s'ho farà. Hi ha intents de fer veure que va ser un clam a favor de l'Estatut. Jo no hi era, però m'han assegurat que la paraula Estatut no es veia ni se sentia enlloc. Bé, és igual. (Pel que fa a les xifres, penso que és impossible que ahir hi hagués un milió de manifestants, però tampoc n'hi havia 57.000 com diuen els no-nacionalistes d'El País.)


El que volia dir és que si ara és el moment dels polítics, que no ens enganyin una altra vegada amb la necessitat de la sagrada unitat. Jo el que vull és el dret de decidir. Si els polítics s'uneixen al voltant d'aquesta idea, visca la unitat. Però les coses no aniran per aquí. Qui vulgui el meu vot, haurà de proposar, com a mínim, la celebració d'un referèndum per preguntar-nos què volem ser.

3 comentaris:

L'home del sac ha dit...

La paraula estatut no la vaig veure enlloc. Hi havia unes pancartes, còpia d'antigues pancartes amb el símbol de la generalitat i el lema "volem l'estat" ja que la u i la t finals havien estat tapades.

Edurne ha dit...

La meva condició coincideix amb la teva. Jo hi vaig anar, i et puc ben dir que tens tota la raó, la paraula més cridada va ser: INDEPENDÈNCIA!

SALUT!

Edurne

Anònim ha dit...

QUI VA CRIDAR UNITAT?.
PERQUE UNITAT?
ES EVIDENT QUE ELS PARTITS,NO VAN ENTENDRE RES,MILLOR DIT NO VOLEN ENTENDRE RES,LA MAMELLA ES MOLT SUBSTANCIOSA.
JUGANT AMB BCN.

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...