dilluns, 20 de setembre de 2010

El convit independentista

Com que m’he quedat sense un dels agregadors habituals, que m'anava molt bé per veure què diuen alguns dels blocaires que visito quan tinc una estoneta, he fet un intent d’aplegar blocs (i blogs) que volen la independència i que, a més, creuen que l’Estat català és necessari i urgent. Res més.

Si vols formar part d'El convit independentista, envia un correu a dusming@msn.com o deixa un comentari al Convit.

Salut i independència.


marc

15 comentaris:

L'home del sac ha dit...

Si m'hi vols apuntar, perfecte.
Pensa que per llegir blocs d'independentistes, també tenim la Xarxa de blocs sobiranistes, on hi ha una gentada...

reflexions en català ha dit...

Ja estàs fitxat.

La XBS està prou bé, però hi ha massa gent, i alguns només són sobiranistes (és broma, eh?).

marc

Jesús (Xess) ha dit...

Ostres, doncs m'has fet un favor, perquè jo també usava el BatBlogs com a porta d'accés al teu blog i a d'altres i ara, com que se l'han carregat havia de buscar tots els blogs una un i posar-los a la ja plenísssima pestanya de favorits.

reflexions en català ha dit...

És que fa mandra, ordenar els blocs!

M'alegro que us hi apunteu. Vejam si podem aconseguir que això sigui més que un intent.

marc

Jaume Sanz ha dit...

Qui és l'última?

Albert B. i R. ha dit...

Un més que s'hi apunta! És una gran idea i un molt bon lloc on trobar-nos i informar-nos!

reflexions en català ha dit...

Et fitxo, Jaume?

Jaume Sanz ha dit...

veig que ja hi sóc posat. Perfecte.

reflexions en català ha dit...

Perfecte!

L'home del sac ha dit...

El que també va bé per seguir blocs, és l'app que tinc jo a la dreta del meu, que et va ordenant els blocs preferits a mesura que es van actualitzant.

Ferran Suay ha dit...

Jo m'hi vull apuntar també.

marc ha dit...

Fitxat!

helena arumi ha dit...

A mi també em pots apuntar!

Mira et deixo un link que fa esgarrifar:

L'ESPOLI CATALÀ EN NÚMEROS!

Sis plau, doneu-li difusió si podeu.

j.oliu ha dit...

Marc, una idea fabulosa. Jo també trobo a faltar la utilitat de BatBlogs.
Em faràs molt content si t'hi caben els dos meus: en-joliu de blogger i Joan Oliu de wordpress.
Ja entenc que demanar lloc per l'Absolut seria demanar massa.

reflexions en català ha dit...

J. Oliu,

No m'has de demnqara res. Això és un convit amb un missatge clar. Si vols que hi posi l'Absolut, cap problema.

Fitxat!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...