dimecres, 15 de setembre de 2010

Ja no sóc un bat bloc

Bat blocs va néixer com un agregador de blocs que "des de la nostra llibertat de criteri, pensament i opinió, lluitem per una terra lliure i pròspera. Considerem que el règim polític del govern tripartit ha esdevingut una autèntica plaga insofrible i immerescuda que pateix la nostra nació. I ens comprometem a convertir la nostra opinió en una arma combatent per la llibertat, individual i col·lectiva".

Avui Bat blocs ja no és el que era. S'ha convertit en un bloc de suport a Artur Mas i, per tant, jo ja no sóc un bat bloc. L'impulsor d'aquesta iniciativa així ho ha decidit, unilateralment, i ja li he fet saber què en penso: que està identificant els blocaires de Bat Blocs amb gent que dóna suport al Mas, i no és això. No és això, company. Em sembla una actitud més pròpia del teu estimat Dr. Muerte.

Les explicacions que he rebut fins ara són decebedores, per no dir una altra cosa. Em sap greu que em prenguis per tonto, company. No m'ho esperava. Mira, t'has carregat el Bat blocs (el bloc dels blocs antitripi) quan més sentit tenia. Per què?Alguna explicació que tingui sentit? I ho has fet pensant només en tu. I què en trauràs de bo? Res. Quatre tragos de vodka els primers dies i ja està.

D'acord, tu ets l'impulsor d'aquest invent, però si creus que ja n'hi ha prou, el tanques i ja està. El que no pots fer és convertir un espai compartit al voltant d'una idea en els teus interessos. Vigilem a l'hora de fer dservir la paraula sectarisme, eh?

L'has cagat i espero que rectifiquis. Tanca el puto Bat Blocs i no em vinguis amb el qüento que et fa gràcia conservar la marca, que un no es llepa el dit. I si no vols baixar del burrro, almenys elimina'm com a seguidor del Mas Blocs, home.

M'has fet emprenyar i potser demà em penediré del que escric ara, però ara mateix penso que algú ho havia de dir. I sobretot, crec que tinc tot el dret a aclarir que m'has usurpat la meva identificació.

Amb afecte (i perquè et tinc afecte em fas emprenyar com una mona),

marc


5 comentaris:

Manel Bargalló ha dit...

He vist que estava encara com autor dels batbloc i que podia escriure i esborrar articles. Es veuq ue al inici vaig rebre una invitació del furiós per formar part dels autors i encara hi estava actiu.

No dic que he tingut en un moment de debilitat i he pensat escriure un post criticant igual com tu ho has fet. Però he estimat no fer-ho.

Ara m'esborrat jo mateix i ja hi estic fora. Que facin el que vulguin amb BatBloc. Per mi fa temps que ja estava mort.

Per cert Marc, espero que un dia, podem trobar-nos per parlar de tot plegat. Segueixo sense entendre aquella informació que va apareixer als digitals a principis d'agost sobre tu. Estic segur que et van utilitzar. Tu ets massa bona persona per dir el que es va dir.

Cordialment
Manel

sànset i utnoa ha dit...

Correctíssim.

Quan hi ha eleccions a algunes persones els entra un no-sé-què que acaba per obligar-nos a més d'un a fotre el camp...

*Sànset*

Joan ha dit...

A mi tampoc m'ha semblat gens correcte.

No se que és l'impulsor de Bat Blocs malgrat que pel teu article ho intueixo. I no son maneres de fer.

Jordi Benplantat ha dit...

A mi em sembla molt be que els ara convergents muntin un Absolut com vulguin, hi tenen tot el dret. Em va sorprendre que fessin servir la mateixa "A" que el web d'en Laporta, i potser per aixó no entenia com hi eren els del Cimera. Jo pensava que un impulsor quan rep el recolçament immediat d'altres compartia la "propietat", veig que m'equivocaba. No entenc com gent que tant critica segons quin tipus d'actituds procedeixi de la mateixa manera, a menys esclar que estigui d'acord amb aixó excepte si li afecta a ell. Segueixo pensant que han fet una porcada, que no m'esperava de gent de CDC. Ens han expulsat i a sobre sense dir-nos res. La porta als morros.

joan oliu ha dit...

Doncs mireu què us dic, teniu tota la raó. I a més trobo força a faltar BATBLOCS, és per on començava cada dia.
El que es va fer va ser consensuat però no prou reflexionat. Una evidènca era que l'etapa anti tripartit ja havia acabat, s'havia obert el procés per escollir nou govern. Per tant, l'esperit fundacional del BB estava en certa manera caducat i ens crèiem legitimats per penjar el manifest a BB assenyalant un final d'etapa.

Havíem parlat de de presentar la iniciativa en tancat als BATS però amb el dubte de com i quan fer-ho sense donar massa pistes i sense perdre l'efecte sorpresa, no ho vam fer. Assumeixo la meva part de culpa i us en demano disculpes.

També és cert que, segons com rodés la cosa, pensàvem que podriem recuperar la vessant pràctica de la cosa, amb el mateix nom o no.... però caldria refer-ho tot de nou.

Noi, ho podiem haver fet millor. No ho dubto. De tot se n'apren, oi?

I canviant de tema, ànims! que aviat es faran grans.

Un que us estima,
Joliu

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...