diumenge, 31 d’octubre de 2010

Superquè, Iceta?

Senyor Iceta,

Pensi que molts dels de la seva corda (sociata, vull dir) són pijoprogres que, quan senten algú que parla de la gent normal, s'esquincen les vestidures, posen el crit al cel i si no et posen una denúncia és perquè no tenen temps.

La gent normal, certament, pot dir bestieses quan està desesperada, però vostè, quan afirma que prefereix "un president supernormal que un que es cregui un milhomes", el que en realitat ens està demanant és que equiparem els conceptes mediocre i normal. El president de Catalunya és mediocre, i vostè ens vol confondre. El nostre president hauria de ser un paio normal, però mai, mai de la vida, un mediocre. El nostre president és un tio normal? Jo sí, que sóc normal! Hehe.

m.

2 comentaris:

reflexions en català ha dit...

Una persona normal, com diu l'Iceta, pot ser caixer d'un súper, o paleta, o botiguera (amb tots els respectes, eh?). Però per ser president d'un país fa falta alguna cosa més. Pots semblar un paio normal però has de ser brillant, competent, amb capacitat de lideratge, has de ser excel·lent. No pots ser gris com un Montilla. De gent normal, com tu i com jo, i segons l'Iceta, com el Montilla, n'hi ha a cabassos. I només els grans han de poder dirigir el destí d'un país. Quan això no és així és que alguna cosa falla, alguna cosa està podrida. Jo no vull algú normal com a president, jo vull algú a qui pugui admirar, algú que em demostri que és president precisament perquè no és normal, sinó perquè és millor, perquè és el millor. I efectivament, penso que l'Iceta fa servir la paraula 'normal' quan hauria de ser 'mediocre'. Que no són sinònims.

Jo espero que el Mas sigui el meu pròxim president perquè vist el que hi ha és de llarg el millor. Però encara no sé si votaré CiU o Solidaritat. També voldria veure el Laporta al Parlament.

j.

Ferran ha dit...

Haha, m'ha fet gràcia com ho has expressat :))

ps: Solidaritat, nen, que CiU ja guanyarà sense votar-los!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...