divendres, 3 de desembre de 2010

25 anys

Els seguidors més incondicionals d'aquest bloc potser recordareu que un cop vaig escriure sobre la meva devoció absoluta pels Pet Shop Boys. Aquest any celebren 25 anys de carrera. No hi ha gaires grups que ho puguin dir, i dels que ho poden dir ja em direu si ho poden fer amb la dignitat, l'èxit, la coherència i la màgia d'aquest parell de músics incomparables. Ahir, al canal televisiu de RAC 105 m'hi van fer pensar, en l'efemèride. Van posar el vídeo de West End Girls, el tema que els va donar a conèixer, i que va arribar al número u a Anglaterra, els Estats Units, el Canadà, Finlàndia, Hong Kong, Irlanda, Israel, Nova Zelanda i Noruega, i del qual van vendre un milió i mig de còpies, que aviat és dit. Era el 1985. Des de llavors, un quart de segle regalant-nos autèntiques joies que, a l'escoltar-les, ens fan sentir una mica més feliços. Per molts anys, i aquí deixo el vídeo.


 

josefina

5 comentaris:

Ferran ha dit...

http://invarietateferran.blogspot.com/2009/09/dest-oest.html

Fantàstics, Josefina. Quin bon gust que tens! ;-)

David Gálvez Casellas ha dit...

No m'ho puc creure, Josefina.

reflexions en català ha dit...

Què és el que no et pots creure, David??

j.

reflexions en català ha dit...

Davit,

Ves què dius, eh?

Que aquí som a tope petxombois.

m.

David Gálvez Casellas ha dit...

Eeeeeeeeeep! Alto aquí, gent de pell fina... És que resulta que jo em fotia un fart de riure amb el pemxombois! Ara que, com deia l'altre, "no passa nada". Ara, vistos amb la perspectiva del quart de segle, no em fan gaire més gràcia que el U2 (que tampoc no em van agradar gaire temps) o els The Police (més del meu gust). Els pemxombois!! He he! Qui et fot, Josefina!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...