dimecres, 8 de desembre de 2010

flaixmarcs

Només volia recordar-vos que demà heu d'anar a treballar, elis. Jo faré de cangur (perdó, de pare), divendres aniré al col·le a intentar talibanitzar lingüísticament uns quants adolescents, i dilluns començaré la recta final d'un any que, professionalment, ha sigut dur i bastant bo. (És una valoració personal, és clar.) Se'm gira feina, aquests dies, però m'amaro de l'esperit nadalenc i m'agafa un gran goig i una joia que m'omplen de fortitud i em fan venir ganes de besar-vos al cul.

3 comentaris:

Noctas ha dit...

Homeee taluibanitzar i petons al cul..mmmmmm quin gustirrin:) saludus i Avanti!

reflexions en català ha dit...

Era una metàfora, lu de talibanitzar.

David Gálvez Casellas ha dit...

T'ho agraixo tot:

La feina talibanitzadora d'adolescents "carbunculars" (que diria el poeta).

El teu gran goig i joia nadalenques.

I, sobretot, la fortitud que t'omple i que et posiciona com el voluntari a besar-me l'arriere.

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...