dimecres, 29 de desembre de 2010

Sí, era una innocentada

No marxem a la Generalitat, no. El que passa és que a servidora li agraden les tradicions, i la de Sants Innocents en particular. Quan érem petites, amb la meva germana (i sobretot ella) érem el terror del poble, tal dia com ahir: el telèfon de casa treia fum de tantes trucades com arribàvem a fer per enganyar a una pila de gent del poble, havíem arribat a fer bromes col·lectives, i pocs hòmens dels que venien al cafè es lliuraven del ninot de paper a l'esquena (per cert, que no n'havíem dit mai llufa). I ara que tenim bloc em venia tan de gust fer una innocentada!

I he de dir que uns quants de vosaltres (tot i que minoria) us ho heu ben cregut, fins i tot l'admirat i respectat Andreu, però no ha sigut l'únic. I per ser un 28 de desembre hem tingut una mà de visites fora de sèrie!

De tot el que vaig escriure només és veritat que el 2001 vaig treballar a l'Incasòl. La resta, mentida. I, per descomptat, la mentida que em sap més greu que no sigui veritat és la de la Maria prenent biberó. Ah, i també és mentida que tanquem el bloc, tant com ens hi arribem a divertir!

josefina

12 comentaris:

Andreu ha dit...

Jo sóc molt ingenu ( he, he), i, seriosament, de les persones ben valorades m'ho crec tot, en principi. I em va semblar positiva la decisió, i ben plausibe, tal com ho plantejaveu.
I com ja no sé a quin dia estic per la nit...

O sia que, enhorabona per com ho vareu escriure..i, això si, roman vigent, per descomptat, i sense caducitat, l'oferiment fet..perque, ja se sap, no digueu mai mai més..
Una abraçda i bona sortida i entrada d'any!!
Andreu

L'home del sac ha dit...

És que ja no saps que creure't...
Ahir en corria una de que una advocada de l'estat, que durant els últims anys ha defensat els interessos de l'estat contra Catalunya, seria la nova consellera de justícia... I ara resulta que és veritat!

Jaume Pubill ha dit...

Reconec que hi vaig caure amb les quatre potes (de ruc!)però ha estat bé la broma!
El que més greu em sabia era que deixéssiu el blog. Ara ja és una altra cosa!
Abraçada!

Noctas ha dit...

Alguna cosa sospitava:) O no!

Núria ha dit...

Al Marc, el que li deu saber creu és no poder-se agafar una excedència!!

Mª Rosa ha dit...

Molt bona la innocentada Josefina.Vaig està a punt de felicitar al teu pare camí de la plaça.I tù et vas salvar perque hi havia molta gent. Una abraçada.

reflexions en català ha dit...

Ets molt de la broma, eh?

m.

reflexions en català ha dit...

Sí que m'aniria bé una excedència, sí.

m.

Dies de fúria ha dit...

no hi ha premi al primer???
serveix ser el primer com a aval per ser el primer de "veure" altres coses?

Feliç 2011!!!

reflexions en català ha dit...

Maria Rosa, sort que no li vas dir res al meu pare. Quin cobriment que li hauria agafat! I no pel fet de jo marxar sinó que només de pensar que no podria veure els dos carallindets cada dia segur que li hauria caigut el món a sobre!

A la resta us he de donar les gràcies per haver-hi participat, a la innocentadeta! I Dies, ja m'ho rumiaré, si hi ha prèmit per al primer, el més ràpid i veloç...

j.

Marià Cerqueda ha dit...

Nomès puc fer una cosa, treure'm el barret! Sort n'hi ha que encara queda personal disposat a encolomar-te-la i d'altres que ens ho creguem tot.

David Gálvez Casellas ha dit...

Molt bonic, dona, molt bonic... Ja ho sabive jo, que fotive tuf a innocentada. Ara que, si m'ho dius qualsevol altre dia, m'ho crec.

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...