dimarts, 4 de gener de 2011

Nova de trinca

Després de set mesos ininterromputs llevant-me dos i tres cops cada nit. Després de nou mesos anteriors amb un bon grapat de nits en blanc i desvetllaments habituals. Amb dos criatures tan maques però també tan esgotadores. Amb un feix de quilos de més que no veuen el moment de marxar. Amb mals d'esquena, i de peus, i de cervicals. Amb uns pits que per desgràcia meva i per sort de la nena no es cansen de rajar. Amb cada dia de cada dia dedicada al cent per cent a ser mama, avui he rellegit a l'habitació que vam compartir amb la meva germana a casa dels meus pares el regal que precisament ella em va fer al fer els 30. Manetes com les de la Jordina no n'hi ha enlloc, i d'elles en surten les manualitats més belles. Als 30 em va fer un àlbum casolà que aquest migdia m'ha arrencat unes grans riallades. I a la contraportada, un tros de la cançó Pluto, de la Bjork, que ha resultat ser tota una profecia:

HO SENTO,
però he d'esclatar.
Esclatar i treure'm
aquest cos del damunt.
Llevar-me demà,
nova de trinca.
Una mica cansada,
però nova de trinca.

Apa, a fer tots molta bondat que si no demà a la nit els Reis no ens deixaran res de bo!

josefina

2 comentaris:

reflexions en català ha dit...

I demà que la família Monster marxem al complet... Si no es porta bé, o la donem als Reis, o es queda a Igualada.


m.

Ventafocs ha dit...

Em porta molts records aquest post, i això que jo em vaig aturar de donar de mamar als 4 mesos. Que els reis us portin alegria i felicitat!

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...