dijous, 3 de març de 2011

Bon vent i bona sort

El Laporta em cau bé perquè ell sí que és un antisistema. Avui ha arribat el moment que ens ensumàvem ja fa dies, i tot i que em sap greu que el Laporta abandoni el vaixell (i el que és pitjor, que pugi a la patera del Portabella), em sembla que val més que la cosa peti ara. Així comprovarem aviat qui l'ha cagat. A mi, francament, em deixen al·lucinat alguns comentaris d'alguns opinadors sobre la imperiosa necessitat que hi hagi una candidatura unitària d'independentistes a Barcelona. (Suposem que els d'ERC són independentistes, és clar.) Ah, sí? Per què és tan vital per a la independència del país aquesta unió per gestionar el que no deixa de ser un municipi sense cap poder de res? Què en podem treure, d'uns quants regidors independentistes a Barcelona? Per què hem d'anar a la llista d'uns perdedors que només pateixen per no perdre la cadira? Quants barcelonins es creuran el rotllo aquest de la unitat independentista per a les municipals, quan a les nacionals, les que valen de debò (és una manera de dir), han estat incapaços de fer res de profit en aquest sentit?

Continuaré sent solidari fins que el projecte em decebi. Si hem de ser com els altres, tan sectaris i interessats com els altres, aviseu-me.

I al Laporta, gràcies pel que has fet i bona sort, que et farà falta.

m.

13 comentaris:

Quim ha dit...

És el tercer cop que entro al vostre bloc esperant aquest escrit. De tot plegat, no entenc res de res... Estaré a l'expectativa, a veure com va tot. De moment, per les nostres municipals no pateixo, tinc clar la persona més que el partit. Les de Barcelona no em diuen res de res, les espanyoles, ja veus... i les catalanes encara hem de veure molts jocs i malabarismes abans que toqui.
Una cosa tinc clara, la independència no s'aconseguirà des de l'Ajuntament de Barcelona, no sé quin interès pot tenir quan un ja és diputat.

Núria ha dit...

Hosti, els nens se'm foten al meu ordinador i no tanquen les seves sessions. Aquest Quim sóc jo!

Ferran Suay ha dit...

És ben penós, tot plegat. Es veia d'una hora lluny que el Sr. Laporta, com a parlamentari no estava al nivell dels seus companys (o ex-) de SI, però el desenllaç fa una mica d'angúnia, la veritat. Aquests incidents segur que fan molt feliços els espanyolistes.

El porquet ha dit...

Lamentable imatge. I de tot això, en queda un partit més, una mica més de divisió, d'atomització i de caos.

L'independentisme és evident que necessita estar unit (per la senzilla raó aritmètica).

Així com en Laporta el vaig defensar en tots els seus anys al capdavant del Barça i en el seu inici polític... ara m'ha decebut de cap a peus.

El Campaner de Maians ha dit...

m'agrada això de "la patera del portabella", si senyor, molt bò.

Jesús (Xess) ha dit...

Mira, ara ja sabem qui mana i dicta a la Soli.
Al Laporta li ha costat molt.
I un disgust hehehe

reflexions en català ha dit...

Ep, encara que estiguem fotuts, o emprenyats, no ens hem de desanimar. El que està passant amb l’independentisme de partit és normal en un país engabiat com el nostre. El que seria preocupant és que, ara que l’independentisme creix molt i s’ha situat com un debat central, no hi hagués cap mena de moviment de partit. D’acord, hem fet bastant el préssec, però penso que ens aniran bé uns quants fracassos si volem encertar-la quan arribi el moment. A més, em sembla que ens deixem influenciar massa pel rèdit que en volen treure els espanyolistes. Que diguin i que riguin el que vulguin; ells cada cop són menys i a nosaltres només en fa falta madurar una mica.

El Laporta se’n va, segurament acabarà a Esquerra, i nosaltres, els solidaris, hem de continuar treballant perquè algun dia el Parlament voti a favor de la independència. No passa res. Tenim uns estatuts i un programa ideològic i no ens hem de moure d’aquí. D’aquí a uns quants anys ja ens unirem al voltant del ‘sí’, tampoc no cal que ara comencem a fer coalicions per governar municipis perquè sí.

Noctas ha dit...

"Que diguin i que riguin el que vulguin; ells cada cop són menys i a nosaltres només en fa falta madurar una mica"

D'això en dic ser un autèntic optimista:) saludus crcak i celebro la tornada! pur ciertu, l'escrit d'ahir era un xic irònic, un escrit passat de voltes precisament perquè volia que fos del tot espanyol., no sé perquè dono explicacions si pel teu coment, veig que ho vares pillar a la primera...Arriba Cristofol Colón!

reflexions en català ha dit...

Que ara surti el Puigcercós a dir, amb referència a Solidaritat, que "encara hi ha algú que vol més trencadissa en l'independentisme", és al·lucinant i em referma en la posició de SI: no ens convé anar amb aquesta gent, que l'únic que volen és, precisament, desactivar l'independentisme. S'ha de ser molt cínic, Putxi.

reflexions en català ha dit...

Passo un dia sense entrar al nostre bloc i ara que he mirat les estadístiques de visites d'ahir se m'ha posat fins i tot la pell de gallina (ja estic cansada de l'expressió 'gallina de piel').

Hosti Núria, quan he començat a llegir el que havia escrit aquest 'Quim', jo sí que no entenia res. És veritat que passem uns dies de poca activitat al bloc, i si no arriba a ser per tant escarafall amb el Laporta, més que n'hi hauríem passat. A mi m'encantaria ara poder-me esplaiar amb les municipals (amb les nostres) però encara no puc. Temps al temps.

I sobre el Laporta, doncs com diu el Marc: bon vent i bona sort. Ara, que no em vulguin rentar la cara d'Esquerra mentre al capdavant hi segueixi havent Putxis, Ridaos, Simonetes i Portabelles, perquè prou mal han fet ja al país.

j.

Albert B. i R. ha dit...

Tot plegat no crec que sigui tan simple. Hi ha moltes coses que no sabem. Personalment, estic fet un embolic i crec que hi ha hagut comportaments erronis per part de tothom.

reflexions en català ha dit...

Albert,

Tot és més simple del que pensem. Jo no sé del cert el que ha passat (algú ho sap de veritat?) però penso que el Laporta s'avorreix si no mana. És un pencaire, però no per fer proposicions de llei i seure a la banqueta de l'oposició. Ell necessita dirigir i al Parlament s'avorreix. A Solidaritat els que penquen en aquest sentit són uns altres i ell està descol·locat. A més, al congrés de Manrsea vam escombrar tota la seva colla, com és lògic.

Ara s'ha deixat enlluernar pel Portabella. Auguro una gran hòstia. Potser n'aprendrà, o potser d'aquí a un any es dedicarà a les seves coses.

Jo al al Laporta li estic agraït, perquè va canviar el Barça, va fer que Solidaritat entrés al Parlament i va donar i dóna exemple de desacomplexat. Llàstima que l'assessorin tan malament.

m.

reflexions en català ha dit...

Mira,

N'hi ha un que pensa el mateix que jo: el Laporta s'avorria al Parlament.

http://rac1.org/elmon/blog/joan-laporta-savorria-al-parlament/

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...