dimecres, 27 d’abril de 2011

A prendre pel cul, askarossus




3 comentaris:

El porquet ha dit...

Amen

Albert, piuet ha dit...

"A prendre pel cul" és una expressió homòfoba, envia'ls a pastar fang el proper cop.

reflexions en català ha dit...

Albert,


A mi nio m'ho sembla. Quan em vénen ganes d'enviar algú a prendre pel cul, no penso en cap cul (ni d'home ni de dona), ni en cap homosexual copulant.

he fet una cerca a cal Rèflex i he trobat dos 'fangs pastats':

"Els responsables del canvi d’hora ja us en podeu anar a pastar fang."

"Ja us en podeu anar tots dos a pastar fang, au!"

I un 'cul pres':

"Una altra senyoreta enllaunada em va demanar el número completo, con nueve dígitos, i, sense temps de reaccionar, em va deixar anar un hay problemas en la red i em va penjar. Em va penjar sense donar-me una alternativa, un número on pogués reclamar, sense que li pogués dir que se n’anessin a prendre pel cul."

Les dones, també.

Bé, potser tens raó, o no. El que no sé és què faré quan em trobi en una situació d'alegria rabiosa com la d'ahir. Espero que les meves víctimes, almenys, no siguin només hòmens.

Salut.

m.

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...