divendres, 20 de maig de 2011

Això només depèn de vostè, senyor Capdevila

Vist avui a RàdioSeu: «Capdevila [alcalde de Ribera d'Urgellet, CiU] apel·la a la responsabilitat dels veïns per votar “en llibertat” i per tal que ningú “es baralli”. I hi afegeix: “M’agradaria que després del dia 22 la gent es parli i no hi hagi aldarulls.”»

El cinsime del senyor alcalde no té límits. N'hi hauria per riure si no fos perquè alguna cosa sabem de la llarga i fosca trajectòria d'aquest personatge.

Ell sap que si durant aquests 20 anys hi ha hagut problemes entre els veïns, ha sigut en bona part per culpa seva i aquest costum de dir blanc a l'un i negre a l'altre. I amb aquesta referència als aldarulls, a qui pretén enganyar? Ens té per gent violenta i perillosa? Jo a casa no hi tinc cap arma i la meva consciència està molt tranquil·la. Bé, no direm res més perquè trobo que es desacredita sol cada vegada que parla.

I ara m'adono que realment van molt de sobrats perquè si no, haurien deixat algun programa elctoral a les bústies.

Finalment, volia penjar la foto que evidencia la mala bava que gasten aquests convergents, però avui a casa tenim problemes amb internet.

A veure si abans de la jornada electoral ens podem connectar.

AIRE!

josefina.

Per fi va internet. Aquí va la foto que promesa. ¿Diríeu que el nostre cartell el va estripar el vent?

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Al meu poble per culpa de la politica s'odien moltes cases, les unes contra les altres. Aquestos odis es deuen a males gestions fetes pel Ajuntament.
CIU "no diu estic al servei del poble", CIU diu "MENTRES JO MANa, AL POBLE ES FARA EL QUE JO VULGA" aquestes paraules les he sentides en repetides ocasions a la representant de CIU del meu poble.
Dona que pensar, s'estàn assemblant a l'extrema dreta mes radical.
Als amics els faciliten les gestions i als que no son amics els hi tenen entretinguts els projectes.
S'esfalten els carrers i camins dels amics i dels que no en son, no se'ls fa res. Per mi, es una discriminació de tal magnitud, que no se si es podrà recuperar la tranquilitat i l'armonia fins que tota aquesta colla de caciqs siguin fora de l'ajuntament.

reflexions en català ha dit...

Aquest senyor s'ha begut o fumat l'enteniment. Les seves declaracions són greus, molt greus. Què vol dir que espera que no hi hagi aldarulls? és que n'hi ha hagut mai, en aquests pobles? És que ten indicis que hi pot haver brega? O és el seu subconscient, que li trasmet pulsions d'aquestes?

Us imagineu qualsevol alcalde que digui una bestiesa com aquesta?

S'ha de ser molt curtet per dir que la gent vagi a vota amb llibertat. Coi, que no vivim en llibertat?

I ara un avís, seriós, sobretot per a tu, Albert Batalla: si aquest paio, que segur que aquests dies somia aldarulls, en fa alguna de les seves, si toca algú de la meva família, ja us podeu anar preparant.

I encara que no passi res, no sé com teniu collons de tenir com a cap de llista un personatge tan sinistre com aquest, per més sectaris que sigueu. Mira, si t'ofens, dues pedres, però CiU ha de ser (vosaltres) molt miserable per tenir un alcaldable d'aquest calibre a canvi d'una alcaldia i d'uns quants vots per al consell comarcal i la puta diputació.

marc

Anònim ha dit...

Jo tambè dic:

Com passi qualsevol cosa a casa meva , la meva familia o jo mateixa, no hi haurà lloc a la terra per amagar-se.

A l'executiva de CIU:

Es trist que hagi de fer publiques aquestes declaracions.

AIRE!
voteu-nos el 22 de maig, US PROMETEM QUE S'ACABARÀN TOTES AQUESTES SITUACIONS.

PLA ha dit...

Tota la culpa de tenir aquest personatge es de CIU .Suposo que quan parla de aldarulls es per ell mateix .
Estic completament d'acord amb Anònim .
Tè por del vostre grup .Sou gent valenta i que no calleu .No havia tingut mai una oposiciò aixì.
Molta sort¡

reflexions en català ha dit...

Aquest matí, casualment després de la reunió que ahir al vespre va fer CiU al Pla, he trobat estripat un altre cartell, ben a prop de casa meva. I no sé també si ha sigut casualitat o no, però m'ha semblat que l'ha(n) estripat de manera molt calculada: hi sortim estripats l'Eduard (perquè és a la punta de la foto), i jo.

¿M'ha(n) volgut deixar un avís? ¿Busca que hi hagi aldarulls de veritat? ¿Vol fer encara més por?

j.

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...