dissabte, 21 de maig de 2011

Ja he reflexionat

Són les 12 i ja he acabat el procés de reflexió, però em solidaritzo amb tots els que necessiteu fins a 12 hores més per fer-ho. Sempre he sigut ràpid, jo.

Això de la jornada de reflexió deu ser un invent dels sociates, dels que es preocupen per la gent, pobra, que  necessita un dia com aquest per al recolliment i l'estudi exhaustiu de les propostes polítiques dels amos. No em crec la teoria que diu que va ser un invent dels candidats que, després d'una campanya frenètica de 26 hores al dia, van reivindicar una jornada de pau i tranquil·litat per follar amb les seves parelles o amants.

La meva reflexió és que demà sabrem si al nostre poble comença el final de la transició democràtica. És difícil perquè aquí hi ha molta gent gran víctima del franquisme, però també és cert que a força llocs on són molt més cosmopolites dilluns també es llevaran amb cacics manant. Però si demà corre l'aire per aquí dalt, la dosi d'optimisme que m'injectaré serà molt important.

Més reflexions brevíssimes: No em fas por. No teniu vergonya. Tant me fot el que passi a Barcelona, perquè no servirà de res. Dilluns hauríem de començar a treballar per aconseguir la unió dels independentistes amb vista a les eleccions espanyoles. Dilluns, els que assumireu el poder local comprovareu que no hi ha ni un duro; reflexioneu una mica abans de plorar, i sobretot sigueu conseqüents. Etc.

AIRE.

m.

3 comentaris:

Núria ha dit...

Molta sort demà!!! Ja saps que si fos de la riba i no de la vall tindríeu un vot més i, fins i tot, m'hi hauríeu ficat de ple. Em feu una mica d'enveja amb aquestes ganes i il·lusió.

Us envio una AIREJADA Segre avall!

reflexions en català ha dit...

Gràcies Núria. Penso que arribem al dia 22 amb la sensació d'haver fet una bona feina, i això era el més important. A veure si podem treure tres regidors, crec que tal com estan i com han anat les coses seria un èxit per nosaltres.

j.

Anònim ha dit...

Ha acabat el meu procés de reflexió, ara comença el meu procés de relaxar-me per dormir be aquesta nit que dema serà un dia llarg.
ESTIC MOLT CONTENTA AMB ELS AIRES D'ADRALL.

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...