dimarts, 3 de maig de 2011

Wembley, 20 anys després??!!

Només de pensar que fa gairebé 20 anys de Wembley... Quants records. Em vaig quedar a zero pessetes però hi vaig anar, i quan vaig tornar a casa vaig decidir que mai més, que ja havia viscut el que volia. Però sento enveja d'aquests nanos que trencaran la guardiola i amb tota la il·lusió del món se n'aniran a Londres i ploraran tal com vaig fer el 20 de maig del 1992 (¿el 20 de maig del 1992? Sí, senyor i entranyable Enric Reyna).

Collons, Marc, que vell que ets. Esnif.

Si avui quedem eliminats, tanco el bloc o em tanco jo.

A la foto, amb l'Amor a Wembley.

Al vídeo, el gol que va canviar la història del Barça.





Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...