A mi me paresse muy mal, señor A3. Dónde se es visto que una lengua que no se llama española represente a España. Es como si los suizos presentaran una peli rodada en una lengua que no fuera el suizo. Es como si los franceses vendieran sus tortillas españolas típicas de Nantes.
¡Qué harto de reír!
m
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?
7 comentaris:
Per primer cop a la vida Cataluyna reprsenta Espanya devant de tot el mon. I els capullos d'españols no s'han adonat que nosaltres som mes llargs que ells i es dediquen a tallarnos les potes.
Que volen ara que ens acaramelen amb aixo?
Desconfieu dels españols.
montse
A mi no em sembla gens bé que Pa negre representi a Espanya. M'hauria agradat molt més que representés Catalunya. En això del cinema també els hem de fer la feina?
Quan l'art s'impregna de política, cagada paturet. Pa negre és una magnífica pel.lícula espanyola en parla catalana. Aquests nacionalistes espanyols son igual de limitats, pobres, que els d'aki. En fi.,
Estan sonats, ja ho pots ben dir. Als espanyols normals, que sé que n'hi ha, la pregunta els deu fer mal a la vista.
Exacte Núria. És el mateix tema, la mateixa cançoneta de sempre: els que volem la independència, els que creiem fermament que el nostre país no té futur si no és com a estat sobirà, ja ens hem cansat de la història de les seleccions, de reclamar que el català sigui oficial a Europa, o d'haver-nos d'alegrar perquè una pel·lícula catalana representi Espanya als Oscars.
El dia que siguem independents tindrem selecció sense haver de demanar permís a ningú, el català serà oficial allà on nosaltres en siguem membres, i com que som bons en molts terrenys, tindrem l'opció també de guanyar un Oscar. Però com tu dius, a més del que està passant últimament encara els hem de fer la feina. N'hi ha per emprenyar-se.
j.
Quina raó tens, catalunya es España per molt que ens vulguin fora, de tota manera la Núria te raó hauria de representar Catalunya ja que te el nivell.
La pregunta està feta des d'una militància nacionalista -espanyola, of course- de campionat:
fan referència a "película rodada en catalán", la qual cosa no vol dir necessàriament que s'hagi d'exhibir en català.
Publica un comentari