dilluns, 27 de febrer de 2012

Només ho faig per facilitar-vos la feina, malparits

Algú que és capaç de dir-te que no ets de fiar perquè ets català, que pel fet de ser independentista ja ets com a mínim sospitós d'anar-te'n al llit amb els terroristes, aquest algú també és capaç, si el deixen, de venir a buscar-te el dia que decideixis que ja no vols que el teu pare et maltracti. A mi aquests malparits ara em fan por perquè tinc fills, però com que vull el millor per als meus fills, tot i la por, dono la cara. Ja sabeu qui sóc i on sóc, agentes.

3 comentaris:

Ferran ha dit...

Cada dia som més donant la cara, Marc. Jo ho vaig fer ja fa uns quants dies, i ben content que estic :)

Salvador ha dit...

Res de nou, ho han pensat i dit sempre de manera més o menys descarada.

Però qui té cada vegada més por són ells, en el fons sempre han estat uns covards.

Núria ha dit...

Fet!
Ara que no diria que fa molt de temps que ja saben qui som. Recordes una famosa visita d'incògnit d'uns tricornis a una presentació d'Alt Urgell Decideix?

Tost

Tost
poble de l'Alt Urgell, també deshabitat, del qual només es manté dempeus la imponent església. Us sona el cavaller Arnau Mir de Tost?

i l'església de Tost

i l'església de Tost
no me n'ha pogut estar, de posar-la. Imposa o no? L'església, documentada l'any 1030, va ser fundada el 1040 pel cavaller Arnau Mir de Tost

Sauvanyà

Sauvanyà
poble deshabitat de Ribera d'Urgellet, a l'Alt Urgell (11/09/2007)

no és un quadre impressionista

no és un quadre impressionista
és un arbre caigut, un arbre immens que ens hem trobat avui d'excursió pel ras de Conques, més amunt d'Ars (30/08/2007). També hem trobat...